prettig gestoord Geplaatst: 20 augustus 2018 Geplaatst: 20 augustus 2018 (aangepast) GEVRAAGD OlifantenknoflookRode hazelaarsWinterbloemkool plantjesSteigerbuizenDraadspannersVijgen die goed afrijpen in nl zoals bornholms diamond, kadota, ice crystal, col de dame blance Aangeboden: Watermeloenzaden gekocht houdbaar t/m 2022!Crimson sweetTyulpanProdyuserAlaya UlybkaKholodokBorsisfenYanusyk (geel) OP!Orange tendersweetDlinnomer F1Northern Triumph F1 Honeydewmeloen temptation tht 2021“Galia” meloen Amal tht 2021Hale’s best jumbo muskmelon BIO tht 2019 Rabarber zaden houdbaar t/m 2021Rhubard LeaderGlaskins Perpetual Pompoenzaden (gekocht! houdbaar tot 2020)Butternut Hunter F1Jumbo Pink Banana OP!!Jeaune de ParisHowden BioMuscade de ProvenceHolonasinnyy (oliepompoen)Marina de ChioggiaBlue HubbardBig Max Courgettezaden gekocht houdbaar t/m 2020Ronde Nice Yellow summer crookneck ( heirloom) OP!Yellow GoldenGele pattisons Zaai uien Belaya Koroleva (wit) 3x 10 zadenOnion Amfora (rood) 3x 10 zadenEksibishen (geel) 3x 10 zadenRed creole (rood) 5x 30 zadenWelsh Onion 5x 30 zaden Bonenzaden en Peulen gekocht houdbaar T/m 2020Stokboon Kentucky Wonder Wax (geel) 8x 30 zadenSugar pea Shiraz (paars) 4x 20 zadenEIGEN OOGST 2018 Cobra stokbonen 4x 25 hebben zonder andere bonen Gekochte Tomaten zaden tenzij anders aangegeven, allen houdbaar t/m 2019 Tigrette cherry 2 x 4 zadenCostoluto Fiorentino 2x 4 zadenBlack krim 2x 3 zadenMarvel Striped 1x 4 zadenGardeners delight 2x4zadenTrailing Maskotka 2x 4 zadenMillefleur 5x10 zaden ( heirloom)Yellow pear 4x4 zaden (heirloom)Honingtomaat van Yuras eigen oogst van 2017, 4x4 zadenMaja balkontomaatGarden leader monster 4x4 zadenPrudens purple 4 x 4 zaden (heirloom)Big Rainbow 4x4 zaden (heirloom)Aunt Ruby’s German green 4x 4 zaden (heirloom)Abe Lincoln 4x 4 zaden (heirloom)Mortage Lifter 4x 4 zaden (heirloom)Zuckertraube 2x 3 zadenHoneybee F1 3x 4 zaden Paprikazaden gekocht houdbaar t/m 2022 Sweet Pepper Krasnyy 5x 8 zadenSweet Pepper Asti Yellow 5x 8 zadenPeperone Nocera Rosso 5x 8 zadenSweet pepper Podarok Moldovy 3x 6 zadenSweet pepper red cherry 4x 8 zadenSweet pepper Marconi purple (tht 2019) 3x 6 zadenPepper sweet pimento (tht 2018) 4x 6 zadenPepper bychok (geel) 3x 6 zadenChilly Pepper Zolotoy Rog (geel) 5x 6 zadenPepper Hot Cherry Bomb 5x 6 zaden EIGEN OOGST 2017 Rode chilly pepers heet 10x 10 zaden Deals: Goldfish KRIJGT meloenzaden, jumbo pink banana plus gardners delight zaden en geld voor de kiwibessenen druiven bestelling , GEEFT vijgenstekken Appelvrouw KRIJGT gele meloenzaden en jumbo pink banana zaden, Holonasinnyy zaden en €2,50 voor plantgoed knoflook GEEFT kweeperen en zwarte weduwe plantje Angela KRIJGT meloen tendersweet zaden, marvel striped zaden, yellow crookneck zaden GEEFT olifanten knoflook en brown turkey vijgenstek Jorieke KRIJGT jumbo pink banana zaden, GEEFT olifanten knoflook Kruidenvrouwtje KRIJGT Prudens Purple en millefleur zaden, rabarberzaden en €5,95 voor rose de lautrec van Vreeken GEEFT Anna KRIJGT Jumbo Pink Banana, Sweet Pepper Krasnyy, Chilly Pepper Zolotoy Rog, Yellow summer crookneck GEEFT perliet Claudy KRIJGT zuckertraube, honeybee, abe Lincoln, costulo fiorento , gele kentucky bonen en yellow crookneck zaden GEEFT broccoli purple sprouting, verbena b. en polygonun orientale zaden Tanja65 KRIJGT Shiraz zaden Henk KRIJGT €2,50 GEEFT 1 kilo Kristalon Yuras KRIJGT vierkante potten GEEFT zaailingen Galaxy, Plattibelle en een la paix geënte appel 5 oktober 2018 aangepast door Gast Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Goldfish Geplaatst: 20 augustus 2018 Geplaatst: 20 augustus 2018 Olifant heb ik voor je (maar waar ook al weer????) en kan nog op goed geluk stekken nemen van 3 Lidl vijgen rassen. Sta niet in voor de winterhardheid of het moment van afrijpen hoewel het op papier wel okay lijkt te zijn. Zoals je weet ben ik erg gecharmeerd van jouw meloenen en watermeloenen uit Verwegistan.. Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 augustus 2018 Geplaatst: 20 augustus 2018 Gezellig dat je er bij bent.Welke watermeloensoort zou je me aan kunnen raden voor buiten op mijn lasagnabed? En graag een paar zaadjes pink jumbo.Ik zie nog niets wat ik je kan aanbieden maar dat komt misschien als ik mijn lijstje klaar heb ( dat zal nog even een twee week duren) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 Ik heb olifanten knoflook voor je mag ik enkele zaden van de orange tendersweet? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 Ik wil ook wel graag wat van die Jumbo Pink banana. Ik heb olifantenlook voor je, tenen. Maar als Goldfish ze kan leveren dan is dat ook top Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 Gezellig dat je er ook weer bij bent.Mocht je weer last hebben van de vlinderstruiken die overal oppoppen dan kom ik je er graag van verlossen.Dit keer nier voor mij n zoon maar voor mezelf Quote https://www.deblijehoeve.nl/
prettig gestoord Geplaatst: 23 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2018 Goldfish, Angela, appelvrouw en Jorieke, prima alle ruilacties. Appelvrouw, ik heb enkel met de gele watermeloen en de dlinnommer f1 ervaring en dan zou ik voor de gele gaan, deze is niet zo groot en heeft dus meer kans op afrijpen. Nasuada, ik heb nauwelijks vlinderstruiken op de parkeerplaats dit jaar, had de grote tot op 1m teruggesnoeid en vroeg alle zaadkoppen verwijderd omdat 300 zaailingen toch niet echt grappig waren elk jaar.Zal even kijken of er elders nog opgekomen zijn, en anders vast in het voorjaar wel weer Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 23 augustus 2018 Geplaatst: 23 augustus 2018 Graag dan die gele. Lijkt me een mooie uitdaging ik zag op Instagram iemand die er een open sneed zag er mooi en sappig uit. Ik ben ondertussen begonnen met een lijstje. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 26 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2018 Update, tomatenzaden toegevoegd. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 augustus 2018 Geplaatst: 26 augustus 2018 Zou ik de marvel striped mogen?Kijk even op mijn lijstje of er iets voor je opstaat? Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 30 augustus 2018 Geplaatst: 30 augustus 2018 Zou de Prudens purple en de Millefleur wel eens willen proberen. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
prettig gestoord Geplaatst: 31 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2018 Kruidenvrouwtje, staat genoteerd Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 6 september 2018 Auteur Geplaatst: 6 september 2018 Mocht je weer last hebben van de vlinderstruiken die overal oppoppen dan kom ik je er graag van verlossen Nou, door de regen komen er toch wel een redelijk aantal op, nu een cm of 10, komend jaar 150cm zo ongeveer.Wil je ze weer hier ophalen en zo snel mogelijk oppotten?Ze kunnen wit, lichtpaars en donkerpaars zijn om het spannend te maken Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Nasuada Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Super leuk... wanneer komt jou het best uit? Ear wil je er voor terug? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
prettig gestoord Geplaatst: 12 september 2018 Auteur Geplaatst: 12 september 2018 @Nasuada, heb jij nog steeds hetzelfde tel. Nr? Ik iig wel dan spreken we via app even wat af Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Claudy Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 hallo, Heb interesse in-tomaten: zuckertraube, honeybee, abraham lincoln en costulo fiorento- gele kentucky bonen- courgette zellow summer Vraag de courgette yellow summer, is dit een kromme gele? Kijk maar in mijn lijstje wat je wilt groetjes CLaudia Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 Zou ik de marvel striped mogen?Kijk even op mijn lijstje of er iets voor je opstaat? Was deze akkoord?Staat er nog iets op mijn lijstje voor jou? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 22 september 2018 Auteur Geplaatst: 22 september 2018 Angela en Claudy, beide akkoord. Ik zal nog even kijken of er iets voor mij bij staat bij jullie, van Angela krijg ik iig olifantenknoflook volgens mij Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 Klopt maar ik krijg ook al meloen zaadjes van je. Ik zou trouwens ook nog die Yellow summer crookneck willen proberen.Ik zag dat je vijgen vroeg heb je interesse in Brown Turkey? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 22 september 2018 Auteur Geplaatst: 22 september 2018 @Angela, wel als die al wat groter is. Een aantal vijgen hebben de winter gevolgd door de droogte en warmte hier niet overleefd Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 september 2018 Geplaatst: 22 september 2018 Nee is er een van dit jaar.Dus nog even vertroetelen en dan als het beter weer word uitplanten.Ik zeg er wel bij dat ik de Brown Turkey als een van de sterkste soorten vind. Grote groeier in de volle grond.Laat maar weten of je hem wil? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 @angela, ja dat weet ik, heb hem ook al een aantal keren staan. Juist deze hadden meer last van de kou gevolgd door warmte en droogte dan d andere rassen alhier. Maar ik ga hem nog wel eens proberen dus ruil is okay. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 Ik heb de deals op de eerste pagina gezet, check zelf even of die voor voor jullie kloppen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Graag nog de Yellow summer crookneck, ben al blij met 1 of 2 zaadjes om te proberen Quote
prettig gestoord Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 @angela, staat erbij Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.