jarno Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 (aangepast) Edit:Zoek hier een lift of bied een lift aan naar Zelhem. Ik zal hieronder proberen bij te houden wat er aan vraag is en aan aanbod (Ik sluit niet uit dat de gegevens niet actueel zijn (mooie dubbele ontkenning)) Vraag:Groningen (erny) Drechtsteden (este73r) Omgeving hoorn/enkhuizen/lelystad/almere (monika)Tilburg terug voor een stekje (zonnetje) Aanbod:Arnhem heen, mogelijk ook terug (sovreze)Omgeving papendrecht 2 plekken (debjeduif)Hoogeveen 3 plekken (jarno) Als er dingen niet kloppen, zet het dan in dit topic zodat ik het aan kan passen.Nog een tip: woon je ergens waar geen lift te krijgen is? Probeer dan om met de trein op een plek te komen waar dat wel zo is. Oude bericht: Hoi!!Volgens mij zijn er wel meer mensen die vanuit de omgeving Hoogeveen naar Zelhem gaan. Zullen we samenreizen? Als ik met iemand mee kan in de auto wil ik uiteraard meebetalen in de brandstofkosten! 14 september 2013 aangepast door Gast Quote
Sovreze Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Aangeboden: Een lift vanaf ommenabij Arnhem naar Zelhem en mogelijk weer terug Quote
jarno Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Geplaatst: 15 juni 2013 Dat is sowieso al mooi!! Als er niets meer komt dat dichterbij is, dan maak ik graag gebruik van jouw aanbod! Quote
Kim412 Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Ik kom van boven Emmen en rij over Hoogeveen en heb nog plek in de auto! Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
jarno Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Geplaatst: 15 juni 2013 Wow perfect! Ik stuur je wel een pbNou Sovreze, dan heb ik jouw aanbod niet meer nodig, wel bedankt. Quote
Stan Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Zoals het er nu voorstaat kom maar de forumdag. ik kom uit Amsterdam dus mocht er iemand zijn op de route of niet al te veel om rijden kan hij/zij een lift krijgen. Stuur dan maar een pb. Edit : vandaag is de wagen vol geboekt daar er ook nog e.e.a. aan o.a. planten heen en weer zullen gaan Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Begrijp ik nu goed dat de MTF dag op 21 september is? (moeilijk terug te vinden die datum) Indien ja, dan ben ik juist in Nederland! Alleen ik heb dus geen vervoer, ik kom vliegen en het vliegtuig landt niet in Zelhem.. Mocht er iemand uit Amsterdam of desnoods Utrecht met een auto gaan dan ga ik heul graag ook komen! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Ja, 21 september Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Salamandertje Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 (aangepast) Ik ga vanuit Utrecht naar Zelhem met de auto. Heb nog 3 zitplekken vrij plekken zijn inmiddels allemaal bezet, afhankelijk van hoeveel planten de passagier(s) mee nemen 14 augustus 2013 aangepast door Gast Quote Bzzzz...
Piroska Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Oh Salamandertje, ik zou daar graag gebruik van maken! Ik zal niet veel meenemen, ik kom uit Hongarije eerder de week dus het zal voornamelijk zaden zijn en een enkele stek of plant afhankelijk van de vraag.. Joepie! dan ga ik vandaag mijn ruillijst klaarmaken! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Salamandertje Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Oh Salamandertje, ik zou daar graag gebruik van maken! Ik zal niet veel meenemen, ik kom uit Hongarije eerder de week dus het zal voornamelijk zaden zijn en een enkele stek of plant afhankelijk van de vraag.. Joepie! dan ga ik vandaag mijn ruillijst klaarmaken! Geen probleem! Een week van te voren sluiten we alles wel kort via PM? Quote Bzzzz...
Piroska Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geweldig! doenwe! dank Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Erny Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Lift nodig vanuit omgeving Groningen... Quote
Esthe76r Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Wie gaat er vanaf de drechtsteden die kant op?? Ik zou dan graag meerijden Quote
DebjeDuif Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik had al ook al gereageerd in het andere topic, maar ik ga inderdaad ook, vanuit papendrecht, wij zijn met zn tweetjes, dus 2 plekjes vrij (of 3 hele krappe plekjes) en een kofferbak! 90% zeker dat we gaan! Dus je mag zeker meerijden! Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Esthe76r Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Ow dat zou heel fijn zijn Debjeduif. Ik had het ook al aan Bit gevraagd maar die zit nog vrij ver. Papendrecht is zowat om de hoek bij mij. Stuur je mij aub even een pb met hoe je het wilt afspreken? Jihoeeee... Ik kan komen.... Quote
DebjeDuif Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik stuur je tegen die tijd wel even een pbtje! Dan regelen we t verder! Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
zonnetje Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Had een vraagje gaat er iemand naar moestuindag die over Tilburg komt .Want als dat zo is zou die dan een bruidsluierstek mee kunnen nemen voor Geedee .? Laat het me weten . Quote
Monika Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Is er toevallig iemand uit omgeving Hoorn / Enkhuizen / Lelystad / Almere die gaat? Quote
DebjeDuif Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Omdat Esther helaas moet werken en niet meer meerijdt heb ik weer 2 plekjes vrij vanuit papendrecht en omgeving richting zelhem! Liefhebbers? Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
jarno Geplaatst: 14 september 2013 Auteur Geplaatst: 14 september 2013 Omdat ik niet meer met Kim mee ga maar zelf ga rijden heb ik drie pplaatsen over vanaf Hoogeveen Quote
Eveline68 Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Iedereen heel veel plezier op de moestuindag.... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.