Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Samen reizen naar september dag?


jarno

Aanbevolen berichten

Edit:

Zoek hier een lift of bied een lift aan naar Zelhem. Ik zal hieronder proberen bij te houden wat er aan vraag is en aan aanbod (Ik sluit niet uit dat de gegevens niet actueel zijn (mooie dubbele ontkenning))

 

Vraag:

Groningen (erny)

Drechtsteden (este73r)

Omgeving hoorn/enkhuizen/lelystad/almere (monika)

Tilburg terug voor een stekje (zonnetje)

 

Aanbod:

Arnhem heen, mogelijk ook terug (sovreze)

Omgeving papendrecht 2 plekken (debjeduif)

Hoogeveen 3 plekken (jarno)

 

Als er dingen niet kloppen, zet het dan in dit topic zodat ik het aan kan passen.

Nog een tip: woon je ergens waar geen lift te krijgen is? Probeer dan om met de trein op een plek te komen waar dat wel zo is.

 

 

 

 

Oude bericht:

 

 

 

Hoi!!

Volgens mij zijn er wel meer mensen die vanuit de omgeving Hoogeveen naar Zelhem gaan.

Zullen we samenreizen?

Als ik met iemand mee kan in de auto wil ik uiteraard meebetalen in de brandstofkosten!

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals het er nu voorstaat kom maar de forumdag. ik kom uit Amsterdam dus mocht er iemand zijn op de route of niet al te veel om rijden kan hij/zij een lift krijgen. Stuur dan maar een pb.

 

Edit : vandaag is de wagen vol geboekt daar er ook nog e.e.a. aan o.a. planten heen en weer zullen gaan

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Begrijp ik nu goed dat de MTF dag op 21 september is? (moeilijk terug te vinden die datum)

 

Indien ja, dan ben ik juist in Nederland! Alleen ik heb dus geen vervoer, ik kom vliegen en het vliegtuig landt niet in Zelhem..

 

Mocht er iemand uit Amsterdam of desnoods Utrecht met een auto gaan dan ga ik heul graag ook komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Salamandertje, ik zou daar graag gebruik van maken! Ik zal niet veel meenemen, ik kom uit Hongarije eerder de week dus het zal voornamelijk zaden zijn en een enkele stek of plant afhankelijk van de vraag.. Joepie! dan ga ik vandaag mijn ruillijst klaarmaken!

 

Geen probleem! Een week van te voren sluiten we alles wel kort via PM?

Bzzzz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al ook al gereageerd in het andere topic, maar ik ga inderdaad ook, vanuit papendrecht, wij zijn met zn tweetjes, dus 2 plekjes vrij (of 3 hele krappe plekjes) en een kofferbak! 90% zeker dat we gaan! Dus je mag zeker meerijden!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...