Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zaterdag verse Jalapeno's (pepers) overgoten met kokende azijn/suiker/zout in gesteriliseerde weckpotten.

Ik had toen echter geen tijd meer om ze te wecken en ik ben het de afgelopen dagen vergeten

Kan ik ze nu alsnog wecken? (3 dagen later)

edit: Ik kook de potten dan 20 minuten zodat ze zich vacuum trekken

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

Ik zou het gewoon doen, niet geschoten is altijd mis...aangezien er een zuurtje en zoetje bij zit zijn ze al lichtelijk geconserveerd, dus doen...

MVG

Danuta

Geplaatst:

ik heb ergens gelezen dat je pot + inhoud (gesloten_ gewoon 20 minuutjes in een oven van 160 graden kan zetten en dat dan pot + inhoud steriel is. Ik zou zeggen wie niet waagt wie niet wint!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Ok, ik ga het straks doen.

Ik heb een beetje schrik dat het niet goed is voor de pepers om ze terug op te warmen.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

of je ze nou vorige week, vandaag of over een week 20 minuutjes opwarmt maakt weinig verschil voor de pepers lijkt me eigenlijk? Gok ik hoor, ik heb er ook geen ervaring mee!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...