Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ervaringen met weck.nl?


Shiatsusjois

Aanbevolen berichten

Beste moestuinders,

 

Ik bestel normaal vaak bij brouwmarkt.nl, maar kwam nu bij weck.nl terecht. Goede aanbiedingen enzo, dus ik wilde gaan bestellen, maar ik ben toch even benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze website? Sommige prijzen zijn haast te mooi om waar tr zijn en dan word ik altidj een tikkie voorzichtig...

Hope you can help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ech goedkoop zijn ze niet maar prima waren, snel bezorgd, tenminste dat was het voor een paar jaar voordat ik naar Oostenrijk ging. Zij waren toen de enigen of 1 van de weinigen die de spullen hadden die ik zocht. Goed kijken of er stuksprijs of setprijs bij staat.

Ik heb vooral stortglazen van hen bvb omdat ik daar ook brood, cake etc in kan bakken en makkelijk storten, de potjes gebruik ik voor jam, marmelade, honing met een smaakje om cadeau te gevne, noem het maar op en al die jaren is er nog nooit eentje gesneuveld. Voor wie graag kleine potjes heeft bvb voor de jam hebben ze nu een hele leuke aanbieding.

 

Ik vind het een prima online shop en ze hebben tenminste die zaken die men goed kan gebruiken als inmaker )

 

Als ik zaken van Weck moet hebben, bestel ik het daar en laat het gewoon aan mijn adres in Nederland afleveren en dan komt eht op 1 of andere manier gewoon weer hier naar toe )

 

Hier koop ik allerlei inmaakzaken vaak in de winkel, vaker schroefdeksel trouwens.

 

 

 

MVG

 

 

Danuta

MVG

 

Danuta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...