dasouth Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Hoi. Sukkel al een week of 2 met enkele paprika's die gaatjes vertonen & zonet ontdekt dat het oorwormen zijn.Enige suggesties om ze uit mijn paprika's te houden?Kan ik de niet beschadigde paprika's laten staan of ben ik best dat ik mijn 3 planten uitdoe? MVG Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Je kunt de planten laten staan. De beschadigde paprika's kunnen ook nog blijven hangen. Oorwormen kun je redelijk eenvoudig wegvangen:Bloempotten op zijn kop neerzetten met stro er in.Stukken golfkarton oprollen en nat maken.Elke dag even controleren en op een andere plek in de tuin legen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasouth Posted September 7, 2013 Author Share Posted September 7, 2013 Dank je, direct eens uitproberen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts