Cupcakeje Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 (edited) het was heel lang spannend maar ik kan morgen toch naar de moestuin forum dag komen. Nu ben ik natuurlijk achterlijk laat. Maar wil toch proberen of iemand nog kan ruilen. Ik ben opzoek naar laat dragende aardbeien. En een knoflook teentje om nog te poten.Ow en een stekje citroen basilicum als iemand die heeft?Ook zou ik graag nog mee doen aan de workshops paddenstoelen en wateringssysteem. Kan dit nog? Ik neem morgen mee om te ruilen:- bataat om te poten( voor Jarno)- ongewortelde bataat sliks-peterselie zaadjes-koriander zaadjes-ui zaadjes(rijnsburger)- roodlof zaadjes-goudsbloem zaadjes-cosmea zaadjes-stokroos zaadjes Hoop dat er nog iemand kan ruilen morgen! Edited September 20, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Je kan nog meedoen natuurlijk. Ik heb denk ik wel wat knoflook voor je... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 ow wat lief heb ik nog iets voor jou? heb nog wel iets meer zaden dan dit als je iets specifieks zoekt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Heb je op mijn lijst gekeken? (Ik weet even niet uit mijn hoofd wat ik zoek ) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
reina Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 ik neem nog wel een aardbei voor je mee, ostaria, doordragend.tot morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Gezocht: Voor wie er zijn aardappelen biologisch heeft geteeld, en geen aardappelziekte heeft gehad: ik wil graag poters van vroege of half vroege (plunsminus 90 dagen) aardappelen maat klein eitje. verschillende soorten sla-zadenLage sperziebonenzaadSugarsnaps zaadLoganbesHoningbeskruisbesstek Muccurineskruisbesstek Remarka dit vond ik.. de bessen en bonen heb ik niet. ik heb nog wel aardappelen in de grond staan. Die heb ik heel laat gepoot van een supermarkt aardappel misschien dat ik er daar een voor je uit kan halen. Zijn nooit bespoten en de plant staat er heel goed bij dus ook geen ziektes na mijn idee, weet alleen niet of het een vroege of late aardappel is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Doe maar niet cupcakeje..ik wil altijd graag weten welke aardappel ik heb. Maar ik zag dat je wat roodlof zaad hebt, neem dat maar voor me mee. En als je die al vergeven hebt is het ook ok, ik hoef niet persee iets terug hoor.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts