Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

YES!


Cupcakeje

Aanbevolen berichten

het was heel lang spannend maar ik kan morgen toch naar de moestuin forum dag komen. Nu ben ik natuurlijk achterlijk laat. Maar wil toch proberen of iemand nog kan ruilen.

 

Ik ben opzoek naar laat dragende aardbeien. En een knoflook teentje om nog te poten.Ow en een stekje citroen basilicum als iemand die heeft?

Ook zou ik graag nog mee doen aan de workshops paddenstoelen en wateringssysteem. Kan dit nog?

 

Ik neem morgen mee om te ruilen:

- bataat om te poten( voor Jarno)

- ongewortelde bataat sliks

-peterselie zaadjes

-koriander zaadjes

-ui zaadjes(rijnsburger)

- roodlof zaadjes

-goudsbloem zaadjes

-cosmea zaadjes

-stokroos zaadjes

 

 

Hoop dat er nog iemand kan ruilen morgen!

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezocht:

 

Voor wie er zijn aardappelen biologisch heeft geteeld, en geen aardappelziekte heeft gehad: ik wil graag poters van vroege of half vroege (plunsminus 90 dagen) aardappelen maat klein eitje.

 

verschillende soorten sla-zaden

Lage sperziebonenzaad

Sugarsnaps zaad

Loganbes

Honingbes

kruisbesstek Muccurines

kruisbesstek Remarka

 

dit vond ik.. de bessen en bonen heb ik niet. ik heb nog wel aardappelen in de grond staan. Die heb ik heel laat gepoot van een supermarkt aardappel misschien dat ik er daar een voor je uit kan halen. Zijn nooit bespoten en de plant staat er heel goed bij dus ook geen ziektes na mijn idee, weet alleen niet of het een vroege of late aardappel is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...