prettig gestoord Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Ik heb net weer een enorme hoeveelheid paprika's geoogst en daar de vriezer ondertussen echt overvol zit wil ik er graag pastasaus van maken. Kan dit geweckt worden en zo ja hoe lang op welke temperatuur?Of een goed recept voor een saus met paprikas waar het wel mee kan? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 De saus weck je net zo lang als een tomatensaus gok ik zo. Je hebt het al mooi gekookt voordat het in de potten gaat, dus ik denk 90 graden en dan 30 minuten? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 98? Dat kan mijn ketel niet hoor Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 De eerste van de 12, 720 ml potten staan in de pan..ben benieuwd Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
simke Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 98? Dat kan mijn ketel niet hoor Maar ik weck op gas met een meeter in de pan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.