appelsientje 60 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Ik heb boven genoemde soorten knoflook over, 20 tenen + 1bol van Vallelado en van Fokhagyma 17 tenen.Wie heeft er interesse? Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Ik zou wel een paar teentjes willen. Ik heb nu alleen een knoflook uit de winkel maar weet niet welke Ik hoor wel wat je er voor wil hebben 2 teentjes een soort is genoegOm te proberen.Kun je meer mensen blij maken Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsientje 60 Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 Sorry, er was je al iemand voor. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Geen probleem Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts