Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Gieser Wildeman is erg makkelijk. Geeft vaak het 1e of 2e jaar al vrucht. Als ik in de zomer boompjes heb staan met vruchten erin dan hoor je het wel. Maar de kans is groot dat ik dan ook al lang verkocht leeg ben!

Ok, maar dan heb ik alsnog die 15 euro bezorgkosten. Dan worden de boompjes wel erg duur. Kun je niet verhuizen

Geplaatst:

Waarom wil je geen boom meer snap niks van het verhaal, je kunt jaarrond fruitbomen planten als ze in pot zitten,

blote wortel wordt in de winter gepland.

Je wilt geen bezorgkosten en je wilt niet halen nouja op de hoek van je straat weet ik geen pereboom te koop.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

@BiancaO Ik heb geen appelbomen maar als ik mijn vrienden, kennissen en buren met appelbomen mag geloven dan klagen die niet meer over karige oogst maar eerder over die kl..appelboom die de hele tuin volstort met meer appels dan zij en al hun vrienden bij elkaar kunnen wegknagen Geniet nog maar even van die magere oogst zou ik zeggen, voor je het weet sta je het hele jaar appeltaarten te bakken van die ene boom!

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Geplaatst:

Gelukkig heb ik een paard die ook wel appels lust... die kan er ook heel wat aan. Zeker met zijn vriendjes, maar zover is het nog niet.

Eerst maar eens bedenken welke appelboom ... maar denk dat ik het maar even uitstel tot najaar... heb nog genoeg andere klussen in de tuin. De oude coniferenhaag gaat er binnenkort uit dus daar moet ook wat anders.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...