Jizkaha Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Gekregen van de Vietnamese tuinbuurman. Hij noemt het susu (soesoe?) maar daar kan ik niets over vinden. Op plantengebied tenminste...Klim- of slingerplant.Rauw smaakt ie licht zoetig en heel fris & knapperig.Ik heb 'm verwerkt in een groentecurry en dan bekomt ie een klein bittertje.Wie o wie weet de officiele naam van deze vruchtgroentedinges? Quote Zelluf doen
borderrose Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Google maar eens op chuchu...of chayote. Quote
Jizkaha Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Geplaatst: 19 november 2013 Ja, dat istum! Dank Quote Zelluf doen
wilmer Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Vond ik op een website: De chayote plant groeit het liefst in subtropische omstandigheden. Wanneer je een huis met een moestuin in Zuid Europa hebt dan zou het moeten lukken om hem te kweken. Haha ja wie heeft dat nou niet he een huis met een moestuin in Zuid Europa Quote
thea Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Wil je het volgende jaar poten de hele vrucht bewaren in het donker .Dan gaat er een kiem volgende jaar uitkomen.zie in zoekfuntie rechts boven. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.