Geplaatst: 31 december 201311 j Bij het opruimen/controleren van mijn zaadvoorraad kwam ik onderstaande zaden tegen, welke ik niet meer gebruik of te veel heb.Zijn er liefhebbers?- Reseda- Knoopjeskamille- Klokken van Ierland- Dagschone- Poor man's orchid- Alyssum- Winde- Margriet- Godetia- Petunia (wit)- Aardbeienmais- Anijs
Geplaatst: 31 december 201311 j Ik heb wel interesse in armeluis orchidee. De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 31 december 201311 j Auteur Fijn dat ik op deze manier overtollige zaden kwijt kan.Sturen jullie even een PB zodat ik e.e.a. kan opsturen?I.p. hoef ik er echt niets voor terug, maar je mag me verrassen
Geplaatst: 3 januari 201411 j De envelop is binnen, de zaadjes zien er grappig uit heel anders dan gewone mais.Bedankt! Ik had ook nog Poor man's orchid opgezocht omdat ik er nog nooit van had gehoord nu heb ik een hele mooie gezien ik oranje met geel nu nog zien te vinden, zo leer je iedere keer nog iets nieuws
Geplaatst: 4 januari 201411 j Fijn dat ik op deze manier overtollige zaden kwijt kan.Sturen jullie even een PB zodat ik e.e.a. kan opsturen?I.p. hoef ik er echt niets voor terug, maar je mag me verrassen je hebt een pb!
Geplaatst: 4 januari 201411 j ik heb de zaadjes ontvangen ! wat snel zeg hartstikke bedankt:) ik ga is ff spitten of ik nog een leuke verrassing heb voor jou
Geplaatst: 4 januari 201411 j Ik heb ze ook al binnen!Weet jij ook wat voor kleur Poor man's orchidee het is? De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 4 januari 201411 j Auteur De Poor man's Orchid is driekleurig: wit met geel en roze, lichtroze met donker roze (naar violet) en donker roze met middel roze.
Geplaatst: 18 januari 201411 j Welke zaden heb je nog over? groetjes Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.