Geplaatst: 3 april 201114 j Grrrrrrrrrrr gisteren even de kippen los gelaten in de tuin.Moest de buiten ren even freezen.Doe ik eens in de zoveel weken, zodat de grond daar weer lekker los is.Niet aan gedacht dat de deur van de kas open stond, tja was lekker warm buiten. Hebben die rot beesten alles onder geschoffeld in de kas. De kool en andijvieplanten zijn naar de filistijnen. ook een deel van de slaplantjes.Kan ik weer opnieuw beginnen.
Geplaatst: 3 april 201114 j En vanavond eten ze dus kip in huize "Greetje" Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 3 april 201114 j Ja mijn kippen magen mijn moestuin ook niet in. Zij hebben al mijn gras al vernield dus nu alles bestraat. Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen
Geplaatst: 3 april 201114 j Auteur En vanavond eten ze dus kip in huize "Greetje" Helaas durf ik ze niet te slachten, laat staan dat ik ze dan opeet.Maar ze leggen lekkere eitjes, dus het is ze vergeven. Eigen schuld.
Geplaatst: 3 april 201114 j Je hebt één voordeel Greetje.............ze doen het nu de plantjes nog klein zijn.Die kippen van mij wachten misschien wel tot tegen oogsttijd
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.