Nynkef Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ik was in de veronderstelling dat ik nog zaadjes had liggen, maar heb me waarschijnlijk vergist Wie heeft een paar zaadjes voor me van een lekker, niet loeischerp, pepertje?? Verzendposten vergoed ik natuurlijk Groetjes, Nynke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi3 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ik heb evt. Spaanse peper voor je Gr Aggi3 Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Nynke, ik heb voor je:- Cayenne hot cayenne. Redelijk heet voor een cayenne. Toch goed te doseren.- Cayenne thick red. Mild voor een cayenne. Eigenlijk iets te mild. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 hEy ik heb de gewone Spaanse peper voor je en de hongarian hot was. Een wat grotere groen/gele peper die dat fris is van smaak en daarna een klein pitje heeft. Ook lekker in de salade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Eerst even een vraag ?van een lekker, niet loeischerp, pepertje?? wat is bij/voor jou scherp ? jalapeño is op de scovilleschaal milder dan Cayenne.Dus als je even laat weten wat voor jou mild is heb ik mogenlijk wel e.e.a. voor je. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Bedankt Stan !! Ik heb ruim genoeg aan de peperzaadjes die Aggi, Henk en Cupcake voor me hebben, dus het tpic mag van mij gesloten worden, ik heb maar zo'n klein tuintje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted January 24, 2014 Author Share Posted January 24, 2014 Ik kreeg een peebeetje van Aggi3 en wilde daar op reageren, maar ik kreeg dit bericht: Enkele gebruikers konden niet worden toegevoegd, omdat ze hun PB-functie hebben uitgeschakeld. Dus ik kan haar niet bereiken Aggi, ik heb de zaadjes van Henk al binnen en krijg er ook nog een paar van een vriendinnetje. Groetjes, Nynke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts