Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok dank voor de pompoenen. Choggia had ik al eens..is voor de ravioli o.a. Doe me die courgette maar dan graag Bietjes zoek ik wel elders..en Jorieke zaait voor me...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Piroska. Zit her en der wat in de lijsten te neuzen, je biedt ze niet echt aan, dus moet je ook zeggen als het eigenlijk niet uitkomt hoor. Zou ik 1 stek van jouw druif mogen ? Van een hongaarse soort die je hebt en lekker is ? 1-tje hoor. Heb je die misschien nog voor me ?

Kan ik iets voor jouw meenemen ? Ik heb m'n aanbod-lijst net gisteren helemaal teruggebracht naar minimaal, maar misschien weet je wat ?

Geplaatst:
Omdat ik pas laat ga weten of ik kan komen en HOE ik kom (bus of vliegtuig) ga ik eerste instantie alleen voor de zaden, die kan ik altijd nog opsturen als ik niet mocht komen. Zodra ik zeker weet dat ik kan komt er evt een lijstje zaailingen en stekken bij.

Tomaten:

Tigerella 10 zaden (5 voor Angela)

Moneymaker 10

Lemontree 10

San marzano 10

German Orange Strawberry 5 ( OP! allen voor weknow, project zoetekes)

peper/paprika:

Yatsufa peper 5

Alma paprika, peper 10

Rawit 10

Cseresnye geel peper 10 (kers-peper rond, 3cm) (Jizkaha 5)

Cseresnye rood peper 10 (idem als boven) (Jiskaha 5)

Hongaarse zoete puntpaprika 10

aubergine:

Lange violette 10

Tsakoniki 20

Japanese pickling mix 10

Pompoen:

flat boer Ford (zuidafrikaanse witte, 12 kilo) 4 zaden (OP! Geedee)

Fictor (verbeterde uchiki kuri, zeer lang houdbaar) 3 (OP!, Loraine)

chestnut bush (blauwe pompoen met kastanjesmaak) 4 ( OP! 2 voor Beertjerinke, 2 voor Esther)

Sweet dumpling 4 (2 of 4 SuusP)

uchiki kuri 2

spagettipompoen 7 (OP! Loraine en Jiska)

Tonda padana 10

Patisson 10

Lakota 4

Chioggia 5 (Appelvrouw)

Futtsu black early 5

courgette Costa Romanesca 3 (OP! Appelvrouw)

Kiwano, hoornmeloen 4 (OP! Angela)

Luffa 5 (OP! Appelvrouw)

Veldzuring, peterseliewortel, Hongaarse paarse koolrabi,(Weknow) groene snijbiet, paarse bloemkool Di Sicilia Violetto, bloedzuring, wild Aztek tabak.

gele hoornpapaver, korenbloem, aster, Tagetes Linnaeus.

Ik zoek, bvk zaden dus.

citroenverbena/verveine

zomeralsem/Artemisia Annua

kaapse alsem/Artemisia Afra

knoflookbieslook (de mijne kiemt niet, zal wel oud zijn)

citroenbasilicum

voederbiet

en dan ben ik altijd blij met spannende pepers, tomaten en pompoenen voor de verzameling

Al mijn zaden zijn gekocht, graag ff melden hoeveel je er wil van de zaden waar het aantal achterstaat.

Weknow: paarse koolrabi, Orange strawberrytomaat, evt druivenstekken/ ik krijg polletje knoflookbieslook

Beertje Rinke, leuke courgettesoortjes, 2 Chestnutbush/ik krijg gele snijbiet

Angela, kiwano 4 zaden en tigerellatomaat5/ik krijg zaadjes knoflookbieslook

Stan, Rawit 10st/ik krijg Aji Umba

Jizkaha, Czeresnye geel en rood, spagettipompoen4/ik krijg hhweegbree en rankspinazie

Jorieke, suiker! evt ook zout/ ik krijg cherokee purple tomaatzaadjes en die andere waar ik de naam nu ff niet van weet.

Loraine, Fictor3,Patisson4,Lakota2, Spaghettipompoen3/ik krijg torentjesbroccoli en tomaten: Christal en de Jujube en Zuckertraube

Geedee, Flat boer Ford 4 zaden/ ik krijg een verrassing

SuusP, Sweet Dumpling/ ik krijg tomaat Sprite

Appelvrouw, Luffa, Chioggia, courgette3 / ik krijg Haricot Chataigne d`Echenans/Fortexbonen/Flageolets en Citroenmonarda

Jasmin, zaailingen Mexicaanse dragon, evt zaad/ ik krijg zaad Iraqui tomaat en peper

Monica, zaailingen Thaise basilicum/ ik krijg Tomaat Sacharnaja Sliwa Krasnaja Tomaat German Red Strawberry Tomaat Purple Russian

Tomaat Demidov Peper Aji BlancoPeper Aji Colorado

Cupcakeje, paarse bloemkool/ ik krijg zaden Habanero Chocolate

Esther, spekbonen, 10 zaden van Bobis d'albenga , blauwe pompoen/ik krijg jaltomaat en rainbowpeper

voor Stan chiltepinzaailing(en)

Reminder voor mijzelf...Meenemen: iets voor Jorieke (K+S) morellenwijn, körte-palinka, vlierbloesemwijn, appelsap...

Geplaatst:

Piroska mag ik van jou ook zaden van de Hongaarse zoete punt? (Dit als ze tenminste houdbaar zijn tot volgens jaar..dit jaar zal ik ze niet zaaien)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...