Leeloo Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Vandaag heb ik dan toch een aanvraag gedaan voor een volktuin in Deurne (Antwerpen) Voor zover ik kan zien zijn er 150 aanvragen voor mij, dus het zal nog niet voor dadelijk zijn Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Jeetje 150 En uit hoeveel tuinen bestaat dat complex dan? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeloo Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Blijkbaar 520 Hier is een link van de volktuinen rond Antwerpen : http://www.volkstuinendeurne.com/Wachtlijst.html Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nod Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Toen ik mijn aanvraag indiende bij de provincie zo'n 13 jaar geleden was er een wachttijd van ongeveer 2 jaar.Nu met de gestegen interesse is de wachttijd opgelopen tot 4-5 jaar. Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeloo Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 OMG, ben al blij met mijn eigen kleine tuintje dan Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabita Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 amai dat zijn veel wachtende!Ik zal dan maar mooi verder doen in mijn moestuinbakken in het kleine stadstuintje Al heeft zo een eigen moestuin wel iets! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts