Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ik heb nog pompoen pitten over, wie kan er een paar gebruiken, ik ben ook in voor ruilen maar je mag ook zo een paar hebben hoor ik hoor het wel het zijn de onderstaande pompoenen deze zijn uit eigen kweek van vorig jaar :

IMG064919111394015083.JPG

IMG065071791394015068.JPG

1175019_628081703893015_1615044832_n.jpg

Geplaatst:

hoi op de foto zijn allemaal dezelfde pompoenen de zaden komen van dezelfde pompoen af dus kn niet garanderen dat ze langwerpig worden maar als je nog steeds interesse hebt, komt het goed

• 4 weeks later...
Geplaatst:
hoi ik heb nog pompoen pitten over, wie kan er een paar gebruiken, ik ben ook in voor ruilen maar je mag ook zo een paar hebben hoor ik hoor het wel het zijn de onderstaande pompoenen deze zijn uit eigen kweek van vorig jaar :

Hoi , ik zag dat je pompoenzaden aanbiedt? Heb je er nog , je zou mij er heel blij mee kunnen maken. Gr.

Elke morgen weer een verwondering in de tuin.

• 3 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Hoi , ik zag dat je pompoenzaden aanbiedt? Heb je er nog , je zou mij er heel blij mee kunnen maken. Gr.

sorry lees het nu pas maar heb er nog genoeg mocht je interesse hebben groet linda

Geplaatst:
Als je nog pitten hebt dan zou ik er best wel graag een paar willen.

ik heb nog pompoen pitten interesse hebt hor ik het graag

Geplaatst:

Iedereen die nog pompoen zaden wil ik heb er genoeg PB me dan even mocht je nog interesse hebben. groet linda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...