dirk Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 hoe kan ik voorkomen dat er in mijn appels fruitmot komt of hoe kan ik dat bestrijden. Quote
Frank Houweling Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Je kunt preventief spuiten met VBC. Dit is een biologisch middel wat een waslaagje legt om de eitjes zodat ze niet uitkomen. Dit is de beste behandeling, maar je bent er nu al te laat voor. Behandeling met VBC kun je het beste doen in December/Januari met droog weer. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
hansm Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Voor de mot of zijn rups is toch de kleefband rond de stam ? Quote Players only love you when they're playing.
dirk Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 Ik heb de bomen ook met vbc behandeld, maar bij ons op de volkstuin zijn er ook mensen die de verzorging van hun bomen verwaarlozen.daarom vraag ik mij af of behandelen met vbc afdoende is. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.