Chrones Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Hoi allemaal, Iemand ervaring met de fruitbomen van de karwei? https://www.karwei.nl/turnpages/slot00001/folder-dQNZXwKtW/pdf/pagina.00017.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 ja, ooit een mini gekocht, deed het goed; kijk goed naar het label voor de soorteen weekje later stonden er toen nog een paar, die zagen er slecht uit dus hier was de verzorging niet bet kennelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrones Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 k twijfel, zou heel graag wat erbij willen. Heb nu: Framboos, appelbomen (6x), perenboom, kersenboom, aardbeien Heb nu niet extreem veel, ongeveer 1m2, misschien 2.. Wie ziet hier iets leuks voor mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drentenier Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Als je bedoelt dat je 1-2 m2 over hebt voor iets nieuws, en al 6 appelbomen hebt (en de rest wat je noemt), dan zou ik zelf voor klein fruit gaan.Als boom is een kleine peer wellicht nog te doen; appels en peren zijn beter compact te snoeien dan bv pruimen/kersen, perziken lijken me lastig (heb ik zelf niet).Klein fruit geeft meer mogelijkheden, bv 2 blauwe bessen of 1 aalbes.Bramen, kiwi's en druiven willen een klimwand/rek, de vraag is of de ruimte tegen een zonnige wand aan ligt. Ik ken teveel mensen met kiwi's in de tuin die nog nooit een kiwi hebben gezien, dus als je zeker fruit wil dan zijn bessen/bramen/druiven een betere keuze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts