miekebonje Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Hallo! Zoals de titel zegt, ik zoek passiflorazaad. Ik had er besteld via Vreeken, maar ze hadden deze op dat moment niet binnen.Liefst geen zaad die zelf gewonnen is uit gekochte passievruchten, ik wil de plant kweken in een tunnelserre om vruchten te dragen. De boerenkool die ik bestelde was ook niet binnen, graag had ik deze wel in de tuin. Ik heb dit voorjaar heel wat groentenzaden aangekocht via Vreeken en Denieuwetuin, waaronder ook heel wat meerjarige. Groeten, Mieke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarno Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 http://www.freewebs.com/belevenissen-van-een-tuinkabouter/apps/webstore/search?utf8=%E2%9C%93&sort=newest&query=passize verstuurt op dit moment niet heel snel, maar wel binnen twee weken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Hoi Mieke, ik hoop dat je inmiddels de zaden ontvangen hebt Wil je je PB's checken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts