appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Wordt er eigenlijk gebruikt gemaakt van bigbags door SFG? Lie dacht dat zo`n bigbag daar wel heel handig voor zou zijn..naar beneden gevouwen heb je een mooie zak waar je aarde in kan..de regen loopt weg. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Dakoina Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Waarom niet. Ik ga zelf mijn big bags van de compost ook hergebruiken. Misschien is het wel handig een beetje frame te voorzien. De zakken hebben snel de neiging om wat ronder uit te vallen ipv vierkant. Of misschien ook niet. Moet te doen zijn Het gebruik van kisten of iets anders, daar is niet speciaal een regel voor Quote Nieuw stukje grond, tijd om te bloggen! http://jansmoestuin.wordpress.com
aalterse-willy Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Ik heb er eentje in de Ardennen met rijnzand in en hier in Aalter een met die potgrond in. Vierkant blijven die niet maar de hoop is toch veel kleiner zo. Ze staan wel, op een pallet hoor, tegen het rotten. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Geplaatst: 24 maart 2014 Ja zou de zak ronder worden?Als zie hier vol met zand zitten zijn de hoeken wel afgerond, maar echt rond kan je het geheel niet noemen. Wat zou het nadeel kunnen zijn dan? Dat er een frame in zou moeten? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
goudroes Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Ik heb ook nog een paar big bags liggen, maar durf ze niet echt te gebruiken. Ik weet niet goed wat voor materiaal het is. Een soort plastic denk ik wel en ik weet niet of dit giftige stoffen afgeeft die mijn planten dan weer opnemen.Op plastic kun je vaak recycle codes terugvinden. De veilige codes zijn 1,2,4 en 5. Probeer de nummers 3,6 en meestal ook 7 te vermijden.Hebben jullie daar enig idee van?http://www.greenjump.nl Quote Wij zijn een afhaalpunt van lavameel uit de Eifel.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.