Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In een zotte bui heb ik vorig jaar een deel papaya zaadjes overgehouden en gedroogd.

Januari heb ik die gezaaid volgens de Deno methode, op de kast gelegd in de living en daarna vergeten.

Nu zie ik ineens dat zakje daar liggen en ik dacht het weg te gooien maar er zijn vier zaadjes ontkiemd. Die heb ik nu in een zaaibakje gelegd en de worteltjes voorzichtig bedekt met een beetje potgrond, over het bakje is dan weer een velletje keuken plastiek gegaan om het vochtig te houden, staat nu aan het raam.

Heeft iemand hier al eens papaya gekweekt? Hoe gaat dat of is het gewoon onmogelijk?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Dat heb ik toevallig laatst gedaan! Had er voor het eerst in mijn leven eentje gegeten, en zoals dat altijd gaat hier met voedsel waar zaadjes in zitten: ik heb ze gezaaid. Van de 10 zaadjes kwamen er slechts 2 omhoog en ze zijn nu zo'n 5 centimeter hoog. Ik ben benieuwd hoe de planten worden!

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Geplaatst:

Papaja is een tropische boom, die pas na een paar jaar vrucht geeft. Ik acht de kans op een succesvolle teelt op nul procent. Tenzij u de beschikking heeft over een zeer hoge, tropisch verwarmde serre...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...