Geplaatst: 31 maart 201411 j Ik kan een kwetsenboompje krijgen, maar weet iemand hoe groot deze wordt en wat de beste standplaats is? (veel zon, liever alleen ochtend zon enz) Alvast bedankt Jeanine
Geplaatst: 31 maart 201411 j Beste, Een kwets op een langzaamgroeiende onstam (laagstam) zal ongeveer 2.5 tot 3.5 meter hoog worden, geheel afhankelijk van het ras, de snoeimethode en de grondsoort Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 31 maart 201411 j Voor alle fruitbomen is volle zon eigenlijk het meest ideaal. Maar zeker een pruim kan ook wel met wat minder toe. Voor wat eigenlijk verstaan wordt onder 'volle zon' en 'halfzon' enz. zie ook dit topic : https://www.moestuinforum.nl/topic/11365-licht-lichtbehoefte/
Geplaatst: 31 maart 201411 j Auteur Bedankt allebei. Ik heb plek zat in de volle grond, ik ga hem morgen halen en een mooi plekje geven!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.