appelsientje 60 Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Ik heb zeven dagen geleden gezaaid hoe lang duurt het ongeveer voordat ze kiemen?En is het beter om ze binnen te zetten ze staan nu buiten. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
endetjes Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Ik heb ze binnen laten ontkiemen en toen de meeste boven de grond waren heb ik ze afgehard en naar buiten gedaan.Die nog niet ontkiemd waren zijn ook niet meer boven de grond gekomen. Kan dus wel kloppen dat het buiten niet goed gaat. Quote
Lucyda Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Hier hetzelfde, binnen zijn ze binnen een paar dagen gekiemd en buiten, na een aantal weken nog steeds niet Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Oké dan ga ik nog een poging doen maar dan binnen. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.