Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

weer thuis


greetje11

Aanbevolen berichten

Yo, ook Jetje is weer thuis..gesloopt: wat heet?..het puin moet alleen nog maar afgevoerd worden...naar bed.

En ja, drie x meer mee naar huis dan ik bij me had..dat was al niet weinig. Ik ben blij met alles wat jullie voor me meegenomen hebben..volgens mij genoeg voor mijn grote tuin

 

Veel mensen veel te weinig gesproken...weinig gesprekken af kunnen maken. Ik neem me maar weer voor: volgende keer niets ruilen dan kan ik praten

 

Heerlijk gegeten: wraps, peperchocolade, lekkere salades met pasta en ham of prei of augurkjes of? Lekker zelfgebakken brood, Paprikaspread was ook heerlijk, de proefjes van Jorieke, notenbrood, cake met banaan en geheime cake, paaseitjes, witlofsla enzovoorts!

 

De planten staan allemaal beneden in de gang , de kipjes zitten in de caviakooi , het vlees is in de vriezer...

 

Nu nog een Noodlesoepje en dan gaat Jetje naar haar bedje..met een van haar nw boeken

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgende keer maken we er een rommelmarkt idee van met allemaal een eigen kleedje waar je op kan uitstallen wat je wil hahahahaha.

Volgend jaar heb ik vast ook meer en betere zaailingen, maar geloof dat iedereen evengoed blij was met een stuk van mijn bonenkruid dat ik noodgedwongen moest afsteken (groeide nu pal voor de ingang van de kas)

Nog even een fotootje als afscheidsritueel hahaha

 

2014041911505475841398063747.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Jorieke een van de zakje die je mij gaf is weggewaaid ik denk de zaadjes van de kweepeer hij ging richting kippen hok maar ik zag hem niet meer liggen. Ik hoop niet dat de kippen het zakje opeten

 

Angela: ik heb het zakje gevonden hoor. Inderdaad de zaadjes van de kweepeer.

 

Hier komen wat plantjes op, van de zaadjes die ik in de week voor de MTFD heb gezaaid. Dus volgende MTFD krijg je plantjes van me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angela: ik heb het zakje gevonden hoor. Inderdaad de zaadjes van de kweepeer.

 

Hier komen wat plantjes op, van de zaadjes die ik in de week voor de MTFD heb gezaaid. Dus volgende MTFD krijg je plantjes van me

 

Nou dan is de eerste afspraak voor de volgende MTFD al weer gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...