kruiddame Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Hallo Ik google me suf, maar ik kan geen informatie vinden over een handdroog boon kwa bemesting plaatsing en naast wat hij mag staan kwa groenten. Iemand een idee? Gr Quote
mw vogel Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Wat is een handdroog boon? Als het bonen zijn waarvan je de binnenboon kunt drogen om later te weken en te koken kan ik je wel helpen. Quote
suus76 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 bedoel je een hang- droogboon? Zoals de borlotti? Quote
kruiddame Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 Ik kreeg hem van iemand als handdroog boon geleverd, de boon zelf is bruin met wit Quote
kruiddame Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 Dus het zal dan wel de hang droogboon zijn ofzo Quote
RobO Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 dus: weinig mest, nu voorkweken in potgrond en over 3 weken uitplanten, of over 3 weken leggen, geen/weinig mest geven tijdens de groeilater even kijken of er stokken nodig zijn, beschermen tegen vogels... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.