Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dit is mijn ruillijst tot nu toe:

zaailingen;

2x knoflookbieslook

2x gewone (fijne) bieslook

6x peterselie

1x paprika Zsuzann .. Ciska

1x gele courgette .... voor Gemma

1x butternut pompoen

1x pompoen Galeux d'eysines ... voor Thea

1x paprika gele punt ... voor Thea

2x tomaat zuckertraube ... Voor bit

2x aardbei plant Gariguette

Ik heb ook een paar ananas aardbei plantjes over

Ik denk dat er nog meer bij komt, sommige zaailingen zijn nog erg klein en daarom zet ik ze er nog niet bij, als de groei er een beetje in komt voeg ik ze toe.

Ik heb ook nog wel het een en ander aan zaden, de eerste lijst zaden;

Akelei

lavendel (lavendula angustifolia)

lathyrus

afrikaantjes

tomaat tigerella

lage magriet (overblijvend)

kerstomaat 'gele peer'

goudsbloemen

tomaat 'harzfeuer'

kaneelbasilicum

rabarber 'victoria' ... Voor jessicapillon

pompoen 'gele reuzen'

tomaat 'moneymaker'

watermeloen 'Sugar baby'

stevia zaden ... voor Malouis

aangepast door Gast
Geplaatst:

Thea, de pompoen galeux d'eysines kan je inderdaad eten. Hij ziet er niet mooi uit maar schijnt erg lekker te zijn. Voor mij is het ook het eerste jaar dat ik deze pompoen in de tuin heb dus ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Ik zag hem hier op het forum langs komen en moest hem hebben.. klinkt vast herkenbaar voor veel mensen

Ik heb de pompoen en gele punt paprika voor je gereserveerd!

Zou ik van jou een aloë vera mogen? En ik zag een zwarte aardbei staan met al een paar namen er achter.. heb je daar misschien nog een stekje van over?

Geplaatst:

Een ieniemienie is helemaal goed! Hij groeit vanzelf wel, helemaal super!

Ik vind de pompoen er een beetje 'wratterig' uit zien, mooi van lelijkheid zeg maar

Geplaatst:

Ik neem morgen ook nog een aantal pootaardappeltjes mee, schoonmoeder kwam met een zakje die ze over had maar ik kan ze ook niet allemaal kwijt. Ik neem ze mee en wie er morgen belang bij heeft neemt ze maar mee (ras onbekend, ik weet alleen dat het vroege aardappels zijn)

Geplaatst:

Hoi Janita We hebben genoeg drijf aquarium vijver plantjes. Zal ik van alle 2 wat meenemen. Op zich heb ik al erg veel te veel voor in me tuin eigenlijk. Ik ben blij dat ik er iemand blij mee kan maken. Daar gaat het om. Hoef er niks voor terug.

Geplaatst:

Hoi heb jij nog belang bij een paprika plant heb er namelijk 4 in me kleine kast staan. Heb ze zelf gezaaid.

Geplaatst:

Weet je ook welk soort het is? Ik heb ook zelf paprika's gezaaid en heb van elk soort er 1in de kas staan. Als jij een ander soort hebt dan ik heb gezaaid wil ik wel eentje. Is er echt niets wat jij graag wil hebben?

Geplaatst:

Janita Mini Bell rood paprika heb ik een plantje van de choclate paprika

Geplaatst:

Hoi Janita Ik zag dat je rabarber zaadjes hebt. 5 zaadjes zijn genoeg als je deze nog hebt

Geplaatst:

Je mag alle rabarberzaden want ik heb nu genoeg planten, en als jij er genoeg hebt geef je ze maar weer door aan een ander

Van de chocolate paprika krijg ik als het goed is morgen een plantje, de mini Bell rood heb ik nog niet dus daar heb ik wel belang bij

Geplaatst:

Oke dan neem ik morgen de mini bell rood voor je mee. Super van de rabarber.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...