Erny Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 (aangepast) In ieder geval in de aanbieding: - Smalle Weegbree- Chocolademunt (wortels)- Marokkaanse Munt (wortels)- Vergeetmijnietjes (gewone)- Sedum stekjes- Kan stukje Doornloze Braam afknippen om te stekken Niet zoveel dus... heb erg rustig aan gedaan met zaaien dit jaar... Heb ook een voorraad zaden... als iemand daar iets van wil/zoekt dan overleggen we dat wel ff via pb... Lijst is te lang voor hier... Ga nog wel, vandaag of morgen ofzo, de courgettes/patissons/pompoenen en aubergines zaaien... dus daar zou ik er wat meer van in potjes kunnen voorzaaien. Op verzoek dus. ACTIES Van Stan krijg ik het alcoholhoudend goedje van Piroska. Huub krijgt van mij de Kardoen van Jet. Van Bit krijg ik de Persicaria van Kassiopei En een heleboel planten (indien voorradig):buddleja weyerianaberkheya purpureaVerbena bonariensisHelianthus 'Lemon QueenSatureja montanaRudbeckia fulgidadianthus deltoidesHinnonmaki rödCephalaria gigantea En hij krijgt Tomatenplantjes Bosque Blue en Jaffa (van elk één, afkomstig van Gemma) Van Gemma krijg ik de Perliet... in ruil voor.....??? Mijke krijgt zaad van Rattestaart en Mex. Augurk en Smeerwortelstekje. Van Malouis krijg ik:Yellow TaxiGele FramboosExplosive EmberMalouis krijgt Chocolademuntwortels . 27 april 2014 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Dat heb je nou helemaal verkeerd geregeld er stond zondag genoeg op die tafel wat je mee had kunnen nemen en nu zou kunnen ruilen Quote
Bit Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Van Bit krijg ik de Persicaria van Kassiopei nu misschien wél... Ja, neem ik mee. Heb nog een kleine. Wat wil je nog meer ? Wil je wat vaste planten ? ( ik moet er vanaf )nog een enkel aardbei-soortje heb ik staan . Lambada en ostara en nog wel een Florence denk ik. Moet ik ff checken. Heb je een leuke soort tomaat voor mij ? Quote
Erny Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 (aangepast) Als je er vanaf moet... wordt dat wel verleidelijk... Zet je een opsomming in je lijstje zodat ik kan kijken wat het allemaal is? Tomaten heb ik dus dit jaar niet gezaaid, heb ze van Gemma gekregen.Heb wel zaad... zal ik je daar een lijstje van geven? Ik zit tot mn oren in de aardbeien, veel meer als gepland... Maar heb geloof ik daarop net iets bedacht...Dus zie dat die Florence wat later geeft... dus die wil ik dan wel van je. Heb mn eerste bericht ook een beetje ingevuld met wat ik ter ruil aan te bieden heb. 26 april 2014 aangepast door Gast Quote
Erny Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 @Angela... heb je gezien hoe vol de auto van Gemma zat met voorál míjn ruilspul?? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.