Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dank Elrike, maar dan moet ik helaas verstek laten gaan! Deze maand zit Friesland niet in de planning. Wel alsnog heel erg aardig dat je het aanbood!

Oh, gelukkig Sabien, al moet ik toegeven dat ik nu al jaloers ben op die groene oogjes van die van jou! Geduld is een schone zaak! (ik kijk iedere dag of er al wat verandert... )

Home is where the harvest is.

Geplaatst:
Ik heb ook een framboos Tulameen maar deze draagt op twee jarig hout en is dus geen herfstframboos?

Nee, dat is een eenmalig dragende gewone framboos , voorzomer / zomer dus. Wel een ietsje later ras dan de vroegsten.

Geplaatst:

Dan is er ergens iets verkeerd gegaan. Ik heb namelijk de Tulameen bij de Intratuin gekocht als herfstframboos...

Geplaatst:

Nouja zeg!

Aangenomen dat het niet een Tulameen herfstvariant kan zijn, dan is dit ofwel een Tulameen danwel een onbekend ras herfstframboos!?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...