natalievn Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Hallo iedereen.Ik heb een probleempje met mijn frambozen.Telkens ik ze pluk blijft het wit dat normaal aan de struik blijft hangen achter in mijn framboos. Nu weet ik echt niet wat ik verkeerd doe. Ze zijn zeker rijp om te plukken.Kan iemand me helpen? Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Moeten nóg rijper zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Het kan ook een loganbes of taybes zijn. Kruisingen met bramen, en daar blijft het wit in zitten. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bee Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Inderdaad, toch nog wat langer laten hangen, je mag echt weinig of geen weerstand voelen. Als je het gevoel hebt een beetje te moeten trekken : stoppen en een dagje wachten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Blijft het kroontje wel aan de plant? Of trek je die ook mee als de vruchten echt rijp zijn? Zie hier voor een foto van loganbessen: (en het wit wat er in zit) Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
natalievn Posted June 16, 2014 Author Share Posted June 16, 2014 Jorieke 123 het kroontje komt inderdaad soms ook meeik denk dat het inderdaad loganbessen zijnBedankt voor de info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts