Geplaatst: 18 juni 201411 j Zoals iedereen weet is vrijwel alles in Duitsland goedkoper. Dus ook producten voor de moestuin. Ik ben begonnen met een website om een overzicht te bieden voor goedkope Duitse producten. Wie tips voor mij heeft kan mij malen via [email protected]Tip: wordt Facebook vriend!groeten, Rob Chevallier van www.bioduitsland.nl
Geplaatst: 18 juni 201411 j aan mij niet besteed (ook al woon ik in Salland) bovendien help ik liever de Nederlandse economie weer een beetje in de benen ,dan dat ik Duitsland steun, dat is in mijn ogen lichtelijk krom . Hier kan de middenstand elke Nederlandse Euro wel gebruiken, als we dat niet doen blijft Nederland duurder dan Duitsland
Geplaatst: 18 juni 201411 j Euhh welkom ......Fijn dat u zich even voorsteldErg mooie website ookWij zijn gek op spammers, vooral als ze dan ook direct om adviezen vragen enzoIk zeg keep up de good work!Zo ga je vast heuuuul veul verkopen Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.