Geplaatst: 1 juli 20187 j Gekregen een volle emmer prei planten (114 stuks)een kilo kersenen een kilo zalmen paprika's maar die krijg ik iedere week dus die noem ik hier eigenlijk nooit.
Geplaatst: 14 juli 20187 j Kersenpruimeneierenpaprika'ssnijbonen (die heb ik ook weer weggegeven)koeken
Geplaatst: 12 augustus 20186 j Frietjes halen bij de buurvrouw en een gratis toetje krijgen.Dat is pas een echte frituur!! Ze hebben een volkstuintje in Dordt. You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 14 augustus 20186 j Omdat de vijgen zo lekker vond vandaag een pot jam van de buurvrouw gehad.Stadsdorpje ten top wat lief. En een uitnodiging om eens bij ze te komen kijken nomnom You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 14 augustus 20186 j Ik heb voor het eerst Hollandse vijgen op! Gekregen van mijn oude moesbuurvrouw. Eerlijk is eerlijk, lang niet zo lekker als die uit de mediterranee, maar sjonge jonge, heuse Hollandse vijgen! Vind het heel bijzonder.
Geplaatst: 14 augustus 20186 j Ze smaken wat wateriger. Maar dat mag de pret niet drukken. Voor nl begrippen er lekker You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 17 augustus 20186 j Van Spitskool geweckte frambozen in wijn! Was een goede date @Spitskool
Geplaatst: 24 augustus 20186 j Auteur Eergisteren alweer, gekregen van lief forumlid een mooi vijltje om mijn snoeischaar met de hand bij te slijpen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 augustus 20186 j Een beste bult houtsnippers! In ruil voor hulp met een varken Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 augustus 20186 j Wauw.....daar moet ik ook nog even achteraan.... Niet vandaag maar alweer een paar dagen geleden een kist vol koolplantjes van winkel waar ik vaste klant ben. De meeste koolplantjes waren aangevroten door rupsjes en anderen waren half verdroogden het geheel zag er wat verwaarloosd uit. Gevraagd of ze weer nieuwe kregen, maar dat was blijkbaar het laatste van dit seizoen. Aangezien ik veel te laat ben met de kolen wilde ik het toch proberen, heb nu ook niets. Dus aangegeven dat ik wat mee wilde nemen, gaf eigenaar aan dat ik wat hem betreft alles wel mee mocht nemen. Dat betrof een kist savooiekool, spitskool, rode kool en spruitkool....alle vier kisten gratis.... Heb alleen de kist met spitskool meegenomen en de restjes rode kool en een beetje savooi meegenomen......toch heel lief. Met een beetje water en compost zal het wel wat bijtrekken en dan maar hopen of het nog wat word. mocht het wat worden......zullen wij ruim in de kolen zitten....rode zuurkool, gewone zuurkool, groene zuurkool...
Geplaatst: 29 augustus 20186 j Ik zou alles mee hebben genomen, bij ons op het complex hebben we een weggeef hoek altijd wel iemand die iets wil. Zonde als hij het weggooit. Ik heb gisteren paprika's gekregenen wat planten stekjes en zaden allemaal bloemen.
Geplaatst: 30 augustus 20186 j Ja.......ik anders ook.....maar kwas op de fiets en heb het mooiste meegenomen
Geplaatst: 3 september 20186 j Bloemen gekregen van Lokale Bloemetjes in Amsterdam west. Ik had een bloemenknipkaart gekregen en die heb ik gisteren geïnd. Het was een klein paradijs met zulke mooie bloemen! Was er nog niet eerder geweest, alleen over gelezen. Echt ontzettend blij mee! Je wordt er alleen wel erg gulzig van... Ik heb veel dahlia’s geplukt, maar er groeit van alles. Lokale Bloemetjes is trouwens een van de weinige plekken in nl waar je biologische snijbloemen kunt kopen. Wel zelf knippen! Superleuk om te doen. Ook met kinderen. Hartstikke leuke dag gehad.
Geplaatst: 4 september 20186 j Da's toch weer fijn You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 6 oktober 20186 j 2 grote roestvrijstalen rekken van 1.65x1.80 moest ze alleen maar ophalen.
Geplaatst: 13 november 20186 j Net kwam de postbode een dik pakket brengen. De zaaigidsen van 2019.Ben ik daar al aan toe? Nu nog een makkelijke manier verzinnen om de gidsen bij de liefhebbers te krijgen. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 13 november 20186 j welke gidsen krijg je? You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 13 november 20186 j Dit zijn de gidsen van Garantzaden. Via de vereniging kochten we gezamenlijk zaad bij Garant en Bolster, met korting.Iemand anders regelde Bolster, ik Garant. Maar niemand nam het werk over toen ik ziek werd. Wel werkt een lid bij een tuincentrum maar daar kreeg je veel minder (maar 1/3) zaad in een verpakking tegen een flink hogere prijs. Vorig jaar heb ik het weer geregeld en nu dus automatisch nieuwe gidsen. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 13 november 20186 j Dat is leuk!Hoop dat mijn toekomstige clubbie ook gezamenlijke dingen doet You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 18 december 20186 j Een maaltje schorseneren en onbeperkt boerenkool pakken bij een medetuinder. Komt mooi uit want die heb ik dit jaar niet door de "mooie" zomer. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 19 december 20186 j Auteur Van mijn ene buurvrouw een schaaltje met een soort konijnenpaté, galantine heet het, en van de andere buurvrouw een stuk everzwijnfilet. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.