Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag gekregen?


appelvrouw

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

let wel even op met het schillen van de schorseneren, onder de stromende waterkraan doen anders krijg je bruine handen. De bijnaam is niets voor niets huisvrouwenverdriet.

succes

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Druiven uit de Turkse tuin van mijn ouders! Het familiebezoek heeft ze meegenomen. Bewaar druiven zijn het. Had ik nog nooit gegeten. Ze zien er verrimpeld uit, zo schijnen ze de hele winter te blijven hangen in de schuur. Smaakten heel zoet, ik was aangenaam verrast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige potten sesamzaadjes (minus de potten, zal het heus proberen te onthouden ) Grote zakken met kippengraantjes, pompoenpitten, leuke boekjes en tijdschriften, en heel veel te doneren spullen voor Consuminderhuis Parkstad, bij Heerlen. Daar gaan mensen blij van worden

Oh. Van Jorieke gekregen dus, dat vergat ik bijna. .

wees bevriend met kleine dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat meestal prima. Oudere aspergeklauwen bestaan soms uit meerdere planten door splitsing tijdens de groei.

Je kan ze loshalen en apart planten. Toevallig heb ik vanmiddag ook een 15 tal jonge planten gezet. Door het warme weer hier aan de kust worden ze nu al actief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardappels! Die krijgen we elke winter wel, dus voor dat doel hebben we een stapel palletranden liggen om kratten te kunnen bouwen

 

IMG012762471580632257.JPG

 

(dit krat hebben we daar in het veld uit elkaar gehaald, varkens van dit formaat zijn toch wel even wat te lomp om er zelf mee aan de slag te gaan )

Photo089739791580632207.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...