Jenneke Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 De titel zegt het al een beetje, moet ik mijn hangtomaat Tumbler nu wel of niet dieven. Ik heb al een beetje zitten zoeken maar kan geen duidelijk antwoord vinden. De ene website zegt van wel, de andere niet, of een beetje dieven. Maar hoeveel is een beetje dieven? Ze zijn nog niet zo groot, ongeveer 30cm want ik heb ze eigenlijk te laat gezaaid En wanneer gaan ze nou hangen, want voorlopig staan ze nog rechtop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caatjeh Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Ik heb begrepen dat hij niet hoeft te worden, en dat doe ik nu ook niet. De plant gaat vanzelf hangen door het gewicht van de tomaten. Hij groeit bij mij als kool, en zit vol met tomaten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Ik heb de mijne ook met rust gelaten, niks aan gedaan. hij is helaas een beetje verdroogd ( vergeten te wateren) maar alsnog hangen er flink wat tomaatjes aan. Ik heb hem in een pot uiteraard anders kan hij niet gaan hangen. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted July 5, 2014 Author Share Posted July 5, 2014 Mooi, dan laat ik deze lekker met rust, op water geven na dan. 'k Heb al werk genoeg aan de tomatenplanten die ik wel moet dieven Is eigenlijk wel lekker makkelijk dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts