Miquel-nature Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Werken citroenplanten nou wel of niet tegen de muggen? Want ik las op een site dat t niet werkt maar volgensmij werkt het juist wel.. Quote Kweker sinds 2010
Frank Houweling Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Ik dacht ook dat het idd werkte. Walnotenbomen werken ook tegen de muggen. Maja, die zet je niet zomaar in de woonkamer Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Miquel-nature Posted April 26, 2011 Author Posted April 26, 2011 Nee klopt maar ik vind citroenplantjes dan logischer Quote Kweker sinds 2010
dennislp Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 Citroenmelisse/citroengras etc. werkte dacht ik ook tegen muggen.. zolang de geur maar verspreid word. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Koert Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 Wat ook werkt is de juiste vraag in het juiste topic zetten Quote Even a broken clock is right twice a day
Miquel-nature Posted April 27, 2011 Author Posted April 27, 2011 Wat ook werkt is de juiste vraag in het juiste topic zetten Wat bedoel je? Quote Kweker sinds 2010
Koert Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 Dit is de babbeltuin, waar je over alles kunt spreken behalve (moes)tuinzaken, ik had deze vraag bij tuinvragen of evt. bij kruiden gezet, op die manier is voor iedereen de vraag makkelijker terug te vinden en krijgen we geen verloop van overal en nergens verschillende vragen. Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 Ik ga al aan de gang met verplaatsen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jooze Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 Ik denk dat al deze planten wel helpen, maar dat moet je ze wel regelmatig aanraken ed zodat de geur versprijd wordt. Die planten in huis krijgen geen wind wat vaak maakt dat er geen geur verspreid wordt. Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Miquel-nature Posted April 27, 2011 Author Posted April 27, 2011 Ik denk dat al deze planten wel helpen, maar dat moet je ze wel regelmatig aanraken ed zodat de geur versprijd wordt. Die planten in huis krijgen geen wind wat vaak maakt dat er geen geur verspreid wordt. Ja klopt Quote Kweker sinds 2010
Recommended Posts