kurtrabaeys Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 (edited) ]Het is nu reeds het derde jaar op rij dat ik bij het oogsten vaststel dat mijn worteltjes maar een 4-tal cm lang zijn.Ze zijn mooi van dikte en ook de kleur is goed, ze produceren veel loof, maar willen gelijk niet in de diepte groeien. Wat zou ik verkeerd doen? ik heb het laatste jaar zelf mijn grond gezeefd zodanig dat ze tijdens het groeien minder hinder zouden ondervinden. Oost ik ze misschien te vroeg? Alle tips zijn welkom. Edited August 4, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Om welk ras worteltjes gaat het? Je hebt namelijk rassen die van zichzelf niet zo lang worden... Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurtrabaeys Posted August 4, 2014 Author Share Posted August 4, 2014 het gaat op de soort Jupiter, en er stond op de verpakking dat ze héél groot werden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts