Caatjeh Geplaatst: 9 augustus 2014 Share Geplaatst: 9 augustus 2014 Het valt me op dat mijn komkommers niet meer groeien. De marketmore schoot de lucht in, getopt maar er komen geen zijscheuten meer waarmee ik hem naar beneden kan leiden. Ook bij de twee andere twee komkommers white wonder en delikatess lijkt de groeikracht gestopt. Er hangen nog een paar komkommertjes, maar verder geen nieuwe bloemen meer. Komkommers wel altijd op tijd geoogst, niet te lang laten hangen. Onderste bladeren wel geel en verdorren. Ik dacht dat de oogst wel door kon gaan tot in september... Ik had ze in bakken van 40x40 gezet. En gevuld met mm-mix. Iemand een idee of dit normaal is, seizoen voorbij of zou de komkommer niet goed in zijn 'vel' zitten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 9 augustus 2014 Share Geplaatst: 9 augustus 2014 Kan een combinatie van beiden zijn ? Bij mij op het complex zijn er meerderen waar de komkommers al 'op' zijn. Verdorren , meeldauw, whatever. Bij mij komen er nog enkelen aan en dan is het ook wel over denk ik.Vroeg seizoen, zal wel vroeg eindigen. Zo simpel denk ik dan. Zonder verdere bewijzen of ervaringen met komkommers trouwens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Uppy Geplaatst: 10 augustus 2014 Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Geef je nog regelmatig compost of iets?Komkommers in mm mix en relatief weinig ruimte, moet je volgens mij vaker bijmesten. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Caatjeh Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Ik geef om de week vloeibare mest. Kristalon oranje 6-12-36 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.