Geplaatst: 11 augustus 201411 j Ik heb een oude aquarium en daar zou ik graag groentes in willen verbouwen, ik woon in een flat en er staat begin van de dag veel zon op mijn ramen, alleen komt de bak wel achter in de kamer, is dit handig en verstandig? of kan je ze beter in de zon zetten?. Het gaat hier om dingen als dille, bieslook, tomaten etc.heeft iemand verder tips voor soorten planten en ubderhaupt tips voor het verbouwen op deze manier? dit is de eerste keer dat ik er mee ga beginnen,
Geplaatst: 11 augustus 201411 j hi Biezemansvoor je planten heb je wel meer licht en lucht nodig dan achterin je kamerik zou het op een balkon proberen en ook niet teveel water geven in de bak
Geplaatst: 11 augustus 201411 j Auteur en wat als je ze in de bak doet en dan de lamp aan zet en de lucht kapjes er af laat?
Geplaatst: 11 augustus 201411 j Biezemans; kan je de titel van dit topic aanvullen, zodat je vraag al beknopt in die ene regel staat? Dank (klik onderaan je 1e bericht op 'edit' en verander dan alleen de bovenste titel, die daar onder mag je zo laten). Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.