Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HIJ is binnen, lekker vlot.

Dat krijg ik allemaal niet in 1 avond bekeken , dus ik pak er morgen bij, en dan vrijdag op de bus, als er geen gekke dingen gebeuren.

Vandaag een ontdekking gedaan: dat DHL-punt krijgt geen salaris/vergoeding voor al het werk dat hij doet.. Ja, makkelijk om op die manier de kosten omlaag te krijgen.

Het 'voordeel' van het uitgiftepunt is de aanloop aan extra mensen door zijn winkel (een printshop en aanverwanten), maar op drukke perioden baalt hij er wel van dat hij eigenlijk gratis staat te werken.

Geplaatst:

@ Jasmin. Vrijdag versturen heeft niet zo veel zin. In het weekend wordt het pakket toch niet verwerkt. Maandag is ook snel genoeg en geeft je misschien net wat meer tijd en rust.

Neem je wel vandaag nog even contact op met de volgende op de lijst?

Veel plezier!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Grappig te zien dat mijn tas nog steeds in gebruik is!

Wat die Jeka@s of Jelca@s betreft..ik zou ze zelf niet echt aanraden..er zijn toch wel betere bonen...maar ik hou dan ook helemaal niet van bonen met draden

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ze is vanaf 18 december niet meer op het forum geweest en heeft nogal last van haar rug lees ik ook in andere berichten:

Beertjerinke72071419842760.JPG

Hopelijk gaat het goed met haar.

Geplaatst:

Dank je voor de attente informatie, Geedee!

Ik heb Beertjerinke zojuist een (vriendelijke) PB gestuurd met ook mijn telefoonnummer en emailadres. Ik hoop dat ze het leest. Als ik helemaal niets hoor, zal ik kort na Nieuwjaar telefonisch contact opnemen.

Geplaatst:

ik heb zitten denken

misschien dat ze het fijn vindt

dat ik de doos bij haar af kom halen

we wonen niet ver van elkaar

bespaart haar geld, energie en pijn miss

kijk maar, ik hoor het wel

als ik iets kan doen en regelen

zeg het maar

Geplaatst:

Pakket is iig niet kwijt geraakt in de kerstdrukte. nu met kerstdrukte zal het bij DHL ook niet al te snel gaan vermoed ik.

ben ik dan de enige die een back-up heeft voor het geval ik zelf niet naar het postkantoor/DHLpunt kan?

zowel mijn man als de buren brengen met liefde een envelop of pakketje weg.

nu voor mij misschien iets belangrijker met een kwakkelende gezondheid + webshop. maar zo gek is dat toch niet om iemand te vragen?

Geplaatst:
ik heb zitten denken

misschien dat ze het fijn vindt

dat ik de doos bij haar af kom halen

we wonen niet ver van elkaar

bespaart haar geld, energie en pijn miss

kijk maar, ik hoor het wel

als ik iets kan doen en regelen

zeg het maar

Gewoon doen. Even contact opnemen en aanbieden op te halen. Als ze inderdaad plat ligt, vind ze het mogelijk ook nog leuk even wat afleiding als je langs komt.

Geplaatst:

Lief aangeboden, Zaaizee! Zoiets had ik zelf ook al geschreven in mijn PB aan Beertjerinke.

Probleem is alleen dat we op dit forum meestal anoniem zijn voor elkaar, elkaar alleen onder forumnaam kennen. Tenzij je Beertjerinke buiten het forum om ook persoonlijk kent, kun je haar alleen via een PB bereiken en het is niet zeker dat ze die zal lezen. Als je een persoonlijke vriendin of kennis bent, is dat natuurlijk iets anders. Als coördinator heb ik wel haar adres en telefoonnummer gekregen, maar ik wil dit niet verspreiden aan anderen. Die privacy is uitdrukkelijk afgesproken in de "regels" van de BZD.

Geplaatst:

om te bellen of smsen hoef je het nummer niet te verspreiden??

waarom zou je als organisator niet mogen bellen/smsen? daarvoor heb je het nummer immers gekregen.

Geplaatst:

Ja Loes. Maar ik vind het nu beter om even te wachten. Als ik over enkele dagen geen antwoord heb op mijn PB, zal ik wel bellen. Beertjerinke heeft nu ook mijn telefoonnummer en email. Laat het initiatief even bij haar, afhankelijk van hoe het met haar is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...