Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bericht bewerkbaar door meerdere gebruikers


SuusP

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een bepaald bericht in een topic (in dit geval: de beginnersenvelop-draad) te kunnen editten met meerdere personen? Dat zou erg handig zijn ivm bijhouden waar de enveloppen zijn op een bepaald moment.

Ik geloof niet dat ik dat zelf zo kan instellen, maar wellicht dat dit kan worden aangepast? Het gaat erom dat Almond ook de lijst kan bewerken.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suus,

 

Dat is helaas niet mogelijk, tenzij Almond de volledige moderatorrechten krijgt voor de gehele categorie. Alleen moderator rechten voor een topic kan niet.

 

Wellicht is het een optie als jullie een nieuwe account aanmaken en het wachtwoord daarvan met elkaar delen. Ik kan dan de nieuwe gebruikersnaam topic eigenaar maken zodat jullie vervolgens beiden onder die (speciaal voor het enveloptopic) nieuwe account het topic aan kunnen passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jorg,

 

Duidelijk!

We hebben gister besloten om een nieuw topic voor 2015 te openen. Wellicht kunnen we dat dan met een nieuw account doen waar we beide in kunnen

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...