danielle1971 Geplaatst: 27 december 2014 Geplaatst: 27 december 2014 goedemorgen allemaal ik ben nieuw hier en heb een vraag over het weckenik heb een oude weckketel zonder thermometer en ben echt een beginnerwel al een heleboel potten en flinke zin om te gaan beginnen.maar hoe?op het internet lees ik alleen maar hoe te handelen met een elektrische weckketel hoe doe ik dat met een ketel die op het gas moet?kan iemand mij uitleggen hoe ik hiermee aan de slag moet?alvast bedankt! Quote
RobO Geplaatst: 27 december 2014 Geplaatst: 27 december 2014 zie weck online?gaspan gaat hetzelfde als elektrisch maar je moet de temp zelf in de gaten houden of je doet het in de oven Quote
thea Geplaatst: 27 december 2014 Geplaatst: 27 december 2014 Zo termometer kost geen drol/7,95 Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
simke Geplaatst: 27 december 2014 Geplaatst: 27 december 2014 En die hang je met een touwtje geespannen van pan oor naar oor zo in het midden. Quote
geedee Geplaatst: 30 december 2014 Geplaatst: 30 december 2014 ik heb een oude weckketel zonder thermometer Bij Aveve of de landwinkel of op internet koop je een weckthermometer(inderdaad voor n euro of 8) die in dat gat in de deksel past. Potten vullen, pan vullen, tijden opzoeken, gas aan en wecken maar Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.