Geplaatst: 30 december 20159 j De envelop is van borahuho naar mij (bloemenkoningin) onderweg. Mag de envelop eventueel vanaf hier naar Ylona?De envelop kan dan na het weekend verder.
Geplaatst: 30 december 20159 j Zou de envelop niet nog eerst naar mij gaan voor die naar Bloemenkoningin ging? Is het misschien handig om weer meerdere enveloppen te maken?
Geplaatst: 30 december 20159 j Ik ben er helemaal klaar voor!! Ik hoor het wel of ik de eerstvolgende ben die in de envelop mag gaan snuffelen! Spannend!!
Geplaatst: 30 december 20159 j We hebben gespitste enveloppen gehad maar daar is iets mee aan de hand. Kun je misschien even navragen bij degene die het regelt.Ik heb begrepen dat deze envelop niet zo vlot liep daarom is hij naar mij gegaan. Als jij de volgende op de lijst bent wil jij dan je adresnaar mij sturen? Dan zou hij denk ik na jou naar Ylona gaan? Ik hoop dat de envelop morgen met de post komt. Laat ik nog weten.
Geplaatst: 30 december 20159 j Zou de envelop niet nog eerst naar mij gaan voor die naar Bloemenkoningin ging? Is het misschien handig om weer meerdere enveloppen te maken? er zou een PB naar je zijn verstuurd? Voor deze ronde staan er nog maar een paar mensen op de lijst, dat moet met 1 envelop ook wel lukken voor het nieuwe zaai seizoen. Verder even afwachten wat de organisatie zegt.
Geplaatst: 31 december 20159 j Sugarlevi (Lisette) heeft inderdaad contact met mij opgenomen en daar heb ik gewoon op gereageerd. De envelop zou van mij naar Bloemenkoningin gaan, daarom vroeg Sugarlevi of ik het adres heb. @ Bloemenkoningin, ik stuur je een berichtje.
Geplaatst: 3 januari 20169 j Ik heb de envelop binnen gekregen. Hij gaat maandag op de post naar Monika en ik meen dat hij dan naar Ylona mag. Als het anders is hoor ik het graag. De envelop was weer leuk om te ontvangen! Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar en veel zaaiplezier in 2016!
Geplaatst: 5 januari 20169 j Ships ! Helemaal vergeten mn adres door te sturen, onze dochter is 17 december geboren was nogal een chaos. Kunnen wij nog tussen monika en Ylona ? “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 5 januari 20169 j gefeliciteerd. .....veel geluk met de kleine. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 5 januari 20169 j Gefeliciteerd Groentjuh! Wat een mooi begin van het jaar De envelop is binnen, Ylona, vind je het heel erg om nog een paar dagen te wachten? Dan stuur ik de envelop eerst naar Groentjuh toe.
Geplaatst: 5 januari 20169 j Proficiat met de kleine! Monica, als jij de envelop naar groentjuh stuurt kun jij dan ook meteen mijn adres doorsturen Dan wacht ik nog een paar daagjes! Ben wel erg Nieuwsschierig hoor!
Geplaatst: 5 januari 20169 j Monika, heb jij mijn adres ? “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 6 januari 20169 j Hoi Groentjuh, nee, wil je die even sturen? Dan stuur ik jou het adres van Ylona.
Geplaatst: 9 januari 20169 j Fijn dat het allemaal goed verloopt nu! "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 9 januari 20169 j Envelop is binnen, morgen ff spieken. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 11 januari 20169 j Ha mensen, na enige afwezigheid van mijn kant (sorry, erg drukke maand achter de rug) zie ik dat er in ieder geval 1 envelop nog in de running is Ben even de draad kwijt, is de envelop die nu bij Groentjuh is nu A, B of C?Ik zal in ieder geval de volgordelijst even bijwerken, werp daar graag even een blik op werpt en check of het klopt. Alvast en alsnog mijn dank! Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 12 januari 20169 j Envelop C, is doorgegaan naar het laatste deel van de groep voor Envelop A. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 15 januari 20169 j Ha mensen, na enige afwezigheid van mijn kant (sorry, erg drukke maand achter de rug) zie ik dat er in ieder geval 1 envelop nog in de running is Ben even de draad kwijt, is de envelop die nu bij Groentjuh is nu A, B of C?Ik zal in ieder geval de volgordelijst even bijwerken, werp daar graag even een blik op werpt en check of het klopt. Alvast en alsnog mijn dank! In de lijst staat: 9 Bloemenkoningin - Reusel Noord-Brabant 10 ylona - Geldrop maar ik had begrepen dat ik naar Ylona moest sturen ? “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 16 januari 20169 j Volgens mij is hij al bij bloemenkoningin geweest, toen naar Monica en toen naar jou...Dus volgens mij ben ik nu dan toch echt aan de beurt!
Geplaatst: 20 januari 20169 j Mocht er nog een mogelijkheid zijn om mee te doen in de regio Eindhoven dan zou ik graag mee doen. Het toevoegen van (op dit moment) voornamelijk chili's, is dat een probleem? MvG Ralf63 Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Geplaatst: 20 januari 20169 j Klopt Ylona, ik ben al geweest. Hij zou van Monika naar jou gaan meen ik. Er is van de route afgeweken omdat er adressen niet op tijd werden doorgegeven. Als hij naar jou gaat zijn er toch nog maar een paar aan de beurt voordat hij rond is geweest?
Geplaatst: 20 januari 20169 j Ik wil nog even benadrukken dat de envelop in goede handen is, maar dat het uitzoeken erg moeizaam gaat. Door de verhuizing had ik eerder al geen tijd om mn eigen zaden goed uit te zoeken en nu komt de envelop er nog bij. Maar tussen de poepluiers door lukt het steeds een beetje te doen. Ik hoop op begrip en geduld van iedereen, maar vooral Ylona. Ik wil graag over +/- 12 weken mn eerste babyhapjes uit de tuin kunnen serveren, dus ik neem het nogal serieus nu. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.