Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zoek zelf eigenlijk nog een paar aardappels om te proberen 1 van iedere soort is eigenlijk al genoeg, ik blijf namelijk toch trouw aan Frieslanders

Ik zoek dus om te proberen: Agria en Victoria

En heeft er misschien iemand nog 2 rode puntpaprika plantjes voor me?

Geplaatst:

Ik heb wel een paar Charlotte pootaardappels voor je als je wilt..net gekocht.

Edit: kreeg ik van jou nu wat pepino offe ik weet niet meer van wie...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Nee dank je ik wou alleen die 2 soorten proberen omdat het goede frietaardappels zijn schijnbaar?

Jij krijgt van mij:

Zonnehoedplantje, 1x witte passiebloem

Ik heb als het goed is dadelijk wel pepino ze zijn in ieder geval gekiemd.

Geplaatst:

Ok ik weet dan niet van wie. Als je een pepinozaailingetje hebt in maart dan graag. Beter een te veel dan een te weinig. Charlottes zijn inderdaad vooral voor salades en andere bereidingen waar de smaak erg belangrijk is.

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Heeft er trouwens iemand een stekje van het purperklokje?

En Astilbe arendsii Roze (Pluimspirea) (of andere kleur)

Geplaatst:

Mag ik van jou de courgette black beauty? Mijn kiemproef van zelf gewonnen zaad is tot op heden niet bijster succesvol verlopen. Het zaad heeft per ongeluk in de strenge vorst buiten gelegen. Dus ik zou blij zijn met courgette black beauty.

Geplaatst:

Waar ruikt jouw handzeep naar? Ik vind het wel leuk om een keer een andere geur te proberen, maar van eucalyptus houd ik niet zo. Alle andere geuren zijn prima.

Geplaatst:
  • Auteur

Ben ik vergeten er bij te zetten maar is Organinc mandarin mint.

rituals70901425636965.png

Geplaatst:

Klinkt lekker, mag ik die?

Geplaatst:

Angela, ze hebben vanaf Woensdag Dahlia Cactus in de aanbieding bij de Aldi. 20 soorten en volgens het folder 1.19eur maar (niet alles zijn Dahlias). Ik breng die van mij mee, maar zoals ik in een PB heb gezegd...ik weet niet of die nog levend is. Zacht is die niet, maar wel heel erg droog.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:
  • Auteur

Ik probeer het gewoon en dan zie ik wel.

Ik heb er van Appelvrouw ook al een gekregen.

Geplaatst:

Hoi zullen we kaarsen ruilen tegen de rituels shampoo.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik noteer je voor de shampoo, was het nog gelukt om foto's te maken van de kaarsen?

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik vind het tijdschrift moestuinieren heel erg leuk en na lezing gaat het naar mijn vader en daarna naar mijn zus. Dus mocht je er eentje voor me hebben. En die Reine Claude pruim (laagstam) zou ik ook graag willen hebben. Maar...... is er wel wat extra van je gading bij mijn ruillijst (ik heb nieuwe dingen toegevoegd) of kan ik wat anders voor je betekenen? Misschien heb ik nog kaarsen liggen, zou ik even moeten kijken. Of een pak servetten (zou ik ook even moeten kijken). Of.......

Geplaatst:

Ik zal donderdag even rondkijken en zien wat ik eventueel van je gading heb. Je kunt me een berichtje sturen waar je interesse ligt.

O ja, een fles wijn heb ik ook nog.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik reserveer een tijdschrift voor je.

Voor de rest heb je denk ik niet goed op mijn lijstje gekeken

Geplaatst:

O ja, je vraagt het en hebt het niet. Ik ben niet altijd even helder de laatste tijd. Leuk dat ik het tijdschrift mag hebben! Kijk maar op mijn lijstje of bij de suggesties die ik hier geschreven hebt, wat jij wilt hebben.

Geplaatst:

zou ik ook een tijdschrift stadstuinieren mogen?

ik zie 2x puntpaprika op je wensenlijstje staan. ik heb er sowieso 1 over maar ik zou er nog snel bij kunnen bijzaaien. ik weet alleen verder geen ras ofzo, zaden komen uit de blije zadendoos.

en heel misschien ook nog een McDonalds glas maar dan moet ik ff kijken of die op zolder is beland of al weg is gegeven.

Geplaatst:
  • Auteur

ik reserveer een tijdschrift voor je.

1 punt is genoeg ik heb toevallig gisteren gezaaid maar nog afwachten of die boven gaan komen.

Geplaatst:

Mag ik een paar van die emmer Angela? Ik ga wat meer meel inkopen, het lijken me goede emmers om dat meel in te bewaren...met deksels toch? 3?

Geplaatst:
  • Auteur

Inderdaad met deksel.

Ik reserveer er vast 2 voor je omdat verschillende mensen er voordat ze op de lijst verschenen al per pb om hadden gevraagd.

Als er over blijven of ik krijg er nog meer breng ik er 3 voor je mee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic