Geplaatst: 15 februari 201510 j Hallo lieve mensen Ik ben nog maar een leek in de moestuin.En weet niet zo heel veel,maar ik nu wel een vraagje:Ik heb dus nog zo'n plastic cavia kooi wat aan de openkant open is.Kan ik deze kooi als een kas gebruiken en in de tuin zetten op de tegels en die open gat dichtmaken met plastic folie? Groetjes
Geplaatst: 15 februari 201510 j Een foto is in zulke zaken altijd handig natuurlijk, maar mij lijkt het wel hoor. Een kleine miniserre kan je er zeker van maken om wat zaailingen in op te kweken.De zijkant kan je dan inderdaad toemaken met wat plastic folie oid. Kijk even in het topic 'hoe gaat het met je zaailingen', daar zie je heel wat miniserres.
Geplaatst: 16 februari 201510 j 'k Heb óók wel eens een omgekeerde doorzichtige plastic bak (IKEA 56/40/40 cm) op zaaigoed in de volle grond gezet.Werkt prima. Steen erop tegen het wegwaaien en af en toe even luchten.Dus, succes met je cavia kooi
Geplaatst: 16 februari 201510 j Auteur Hartelijk dank voor jullie reacties ik gaat het gewoon proberen.Mocht het ooit eens lukken om foto's te maken dan load ik ze op. Groetjes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.