Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hanggeranium na de winter

boerinnetje

Aanbevolen berichten

ik heb voor het eerst een tuinkas, dus veel vragen, hopelijk willen en kunnen jullie me helpen.

Ik heb hanggeraniums en die heb ik geprobeerd te overwinteren, dat lijkt gelukt, er zitten groene uitlopers aan met blaadjes. Nu wil ik graag weten hoe ik ze moet snoeien, moet dat nieuwe eraf of juist niet?

Kan ik ze nu in de kas zetten, ik woon in hongarije en het is hier overdag al heel mooi voorjaarsweer, rond 12 graden in de schaduw, maar snachts nog -1, -2, kan dat kwaad?

Ik hoor het graag, alvast dank.

Linda

Hongaarse groeten van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien voor de nacht wat vliesdoek of ander materiaal overheen doen? Deed ik verleden jaar en ze hebben het overleefd. Het moet niet te gek worden qua vorst natuurlijk. Ben zeker geen geraniumdeskundige maar ik snoei ze al een klein beetje voor hun winterslaap en dan in het voorjaar bij het verpotten. Hier gaan ze binnenkort ook richting kas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...