jasmin Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Dat gevoel heb ik een beetje met de kolen... overal zaailingen in de tuin, en steeds even goed observeren welke kool het nou weer is... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Kim Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Hoihoi! Mocht het zo last minute nog lukken, heb ik nog interesse in een kruisbessenplantje... Maar ik heb niet zo 1,2,3 iets uit jouw wensenlijstje voor zover ik zie, misschien staat er nog wat leuks voor jou ter ruil op mijn lijstje? Quote
weknow Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Heb je voor mij nog een aubergineplantje over? (Ik was zelf te laat met zaaien). Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
prettig gestoord Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Geplaatst: 30 april 2015 Afgesproken ruillijst. Mocht ik iets vergeten zijn geef even een gil! Ik geef: Weknow--> aubergineplant Erny--> verschillende tomatenplanten Goldfish--> 2x millefleur, heirloom zaden en meloenplant +€6,90 Angela--> tomaten garden leader monster, yellow pear, aunt ruby, big rainbow, aubergineplant, zaadje yellow crimsom meloen Beijrl--> platte perzik zaailing Melissa--> gele blok paprika, yellow pear tomaat, musk meloen plant Esthe76r--> platte perzik zaailing Ciska--> 2x aubergine plantje Appelvrouw--> moneta komkommer plant, big rainbow tomaat, gele courgette Anna--> platte perzik zaailing Jasmin--> hazelaarstek Jorieke--> hazelaarstekken Kim--> kruisbessenplant Ik krijg:Weknow --> wilgentenen Goldfish--> 2x blauwe bes, suffolk red druif Angela--> oregano, 2x2l potten Beijrl--> kuikens? Esthe76r--> Ciska--> thijmplanten, knoflookbieslook Appelvrouw--> peche de vigne zaailing Willy--> mierikswortel Anna--> chocolademunt Jasmin-->duizendschoon Jorieke--> zinken teilen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Geplaatst: 30 april 2015 Kim en weknow, beide genoteerd Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Geplaatst: 30 april 2015 Hoihoi! Mocht het zo last minute nog lukken, heb ik nog interesse in een kruisbessenplantje... Maar ik heb niet zo 1,2,3 iets uit jouw wensenlijstje voor zover ik zie, misschien staat er nog wat leuks voor jou ter ruil op mijn lijstje?Heb je toevallig nog een Egyptische ui plantje of een golden pearls? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Kim Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Ik kijk vanaaf even, ik denk dat de egyptische ui wel móet lukken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.