Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht: ervaren telers voor rassenproeven


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Voor een toeleverancier van groentezadenbedrijven ben ik op zoek naar ervaren telers die het leuk vinden om vrijblijvend een aantal hobby rassen te zaaien. Bij voorkeur teel je al meerdere jaren, woon je in de randstad en heb je een flinke moestuin en/of kas. Je ontvangt van ons gratis zaden en het enige wat je hoeft te doen is een rijtje rassen te telen en op de bijzonderheden letten. Wij komen een of tweemaal langs om de rassen te beoordelen. In samenspraak gaat het om:

- PH tolerante tomaten voor buiten

- Wortels

- Paprika's, pepers

- Aubergines

- Courgette's

 

 

 

Laat bij interesse je emailadres en woonplaats/regio achter via pb dan neem ik contact met je op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Ik heb maar 36 m2 in Zwijndrecht in mijn buurtmoestuin. Ik zou in contact treden met de moestuinvereniging Bakestein in Zwijndrecht. Daar zijn een heleboel tuinders! Voor gratis zaden etc wil vast wel iemand helpen.

 

Gr. Caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...