Lunake Geplaatst: 7 maart 2015 Share Geplaatst: 7 maart 2015 2 weken geleden heb ik de eerste worteltjes gezaaid onder een tunnel en een week geleden de eerste pluksla en ui. Hoor ik nu al wat boven de grond te zien komen of is het nog te vroeg? Helemaal nieuw in moestuinieren, dus nog wat onzeker Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piroska Geplaatst: 7 maart 2015 Share Geplaatst: 7 maart 2015 Worteltjes doen er altijd erg lang over, dat is normaal, ze willen graag wel vochtige grond om te kiemen. De sla zal wel opkomen met de zonnige dagen in het verschiet. Uien doen er ook vrij lang over, dus..geduld Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Freya Geplaatst: 9 maart 2015 Share Geplaatst: 9 maart 2015 Klinkt heel bekend die onrust! In mijn eerste jaar ook worteltjes gezaaid, en alles kwam op behalve de worteltjes.Toen nog een keer eroverheen gezaaid, weer niks. Uiteindelijk dat plekje grond gebruikt om wat anders in te zetten en je raad het al, alles kwam door elkaar naar boven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lunake Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 9 maart 2015 Haha Ok, dan gaan we gewoon nog wat geduld moeten uitoefenen Vandaag eens van dichtbij gekeken en zag wel dat de zaadjes van de pluksla aan het kiemen waren. Die zijn hopelijk vertrokken De worteltjes spelen nog steeds verstoppertje, maar dan geven we ze gewoon nog wat meer tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Waaslander Geplaatst: 11 maart 2015 Share Geplaatst: 11 maart 2015 De worteltjes spelen nog steeds verstoppertje, maar dan geven we ze gewoon nog wat meer tijd.Hier vandaag gezien dat de eerst hun laten zien gezaaid op 11-2 dus juist een maand in de serre . Ras dat je in koude serre zou kunnen zaaien vanaf 15-12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.