Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

te koop: oa achterpoot CapraSelect (geit) en ...

Aanbevolen berichten

Het was hard werken gister maar het resultaat mag er zijn! In onze vriezer liggen weer heel wat kilootjes Boerenerf (h)eerlijk vrije uitloop-vlees (uiteraard vrij van behandelingen met AB enz) van varken en geit (het zgn CapraSelect). We hebben al even voorgeproefd en het vlees is wederom mmmmm

Voor de liefhebber, we hebben nog een hele achterham met onderbeen van geit (CapraSelect) in de vriezer. Heerlijk om te drogen / roken / pekelen .. of voor een andere mooi recept.

De poot weegt 3,1 kg en kost 17 euro per kg.

Foto-FPGCZJXY.jpg

Voor de liefhebber hebben we ook nog wat ander (h)eerlijke Boerernerf-vlees ter overname:

GEITENVLEES:

Ambachtelijk gedraaide verse worstjes , gemaakt van mooi, smakelijk spiervlees.

De worstjes zitten verpakt per 2 stuks, gemiddelde prijs ± 3,50 euro ( ± 200 gram)

VARKENSVLEES:

We hebben nog een hele schouder + achterham van varkensvlees in de vriezer. En verse ambachtelijk gemaakte worstjes, lende- en ribkarbonade.

Graag de bestelling pb-en

Het vlees kan a.s. zondag tijdens onze open dag in Harfsen opgehaald worden of in overleg een andere dag. Ik kan ook wat meenemen naar de moestuindag?

aangepast door Gast

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weeks later...

Update: geitenpoot, varkensschouder en bil zijn verkocht.

Nog wel ter overname:

Ambachtelijke worstjes van lamsvlees of varken, braadstukjes, kotelet en ribbetjes van geitenlamsvlees.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we soms ff niet opletten, komen ze idd allemaal uit onze moestuin ... inmiddels zijn ze een stuk tammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...