Richard74 Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Zie foto. De jongen plantjes ogen stevig, alleen wat lang voor mijn gevoel of is dat normaal? Ik heb ze dit jaar voor het eerst gezaaid dus ik heb nog een vergelijkingsmateriaal Quote
wijo Geplaatst: 29 maart 2015 Geplaatst: 29 maart 2015 Bij mij ook zo. Je kunt ze later bij het uit planten dieper wegzetten. Geen probleem. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Richard74 Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Geplaatst: 29 maart 2015 Ah ok, ik zie het, is inderdaad vergelijkbaar. Dan zit ik prima op schema, bedankt! Quote
geertlaurent Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Is inderdaad (vrij) normaal hoor, als je plantjes er na enige tijd uitzien zoals die van wijo dan kan je ze wat later dieper planten, ongeveer tot aan de eerste blaadjes Quote
Richard74 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Wat denken jullie? Kunnen ze naar buiten in de volle grond? Quote
Drentenier Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb ze ook op die maat uitgeplant vorige week, groeien vrolijk door buiten. Alleen wat slakkenvraat (ja, die @$%$! zijn er ook weer). Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.